koh mak - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van sjanrienenhanshannie - WaarBenJij.nu koh mak - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van sjanrienenhanshannie - WaarBenJij.nu

koh mak

Door: Webmaster

26 November 2006 | Thailand, Bangkok

eiland hoppen heel gaaf
we gaan met 8 mesnen op de boot naar diverse eilandjes tussendoor worden mensen gedropt op een eilandje ze worden dan bij onze boot opgehaald door een motorbootje
wij worden afgezet op een eilandje heel mooi maar back to basic alleen een bed in ons hutje (met airco)(en een salamder zou jij blijven jill??)
1 mini mini supermarkt en ik denk 3 eetttentjes een internetcaffee gevonden met en computer als een slak dus de foto's volgen later

Corrie ik zie dat jullie het tennis wel zonder ons afkunnen dus we blijven nog even
haal maar 4 kaartjes beter teveel dan niet

Odie en Tiny Claudia en John gefeliciteerd met jullie (klein) zoon als ik dat geweten had had ik ook een cadeautje voor Claudia klaar gelegd maar dat hou je tegoed
stuur maar een foto door

Maltin het is een Lolex en Lien heeft er ook een gekocht niet goed geld kwijt

jeanne beter laat dan niet

we gaan morgen relaxen of een brommer huren om het eiland te verkennen het is heel rustig maar ook heel mooi bounty stranden en zons ondergangenn dus we klagen niet

overmorgen vertrekken we naar Bangkok en daar gaan we al het geld dat we over hebben op snetteren (jessica)

dikke kus voor onze kindjes en kleinkindjes we missen jullie een heeeel klein beetje

en collega;s vinden jullie het erg als ik jullie nog niet mis xje Sjan

Els bekijk je onze site niet????
of durf je niet te reageren???
groetjes Hannie

• 27 November 2006 - 13:23

Jurgen:

En hoe was het in de Porn bar ?

• 27 November 2006 - 20:19

Sylvia:

Wij vonden het heel leuk dat jullie even hebben gebeld .Hier alles goed gisteren naar de intocht geweest van de Sint.De speedbootpieten vonden ze geweldig maar ook de Sint,Maudi bleef maar met haar vlaggetje zwaaien.Thuis was er gestrooid dus er werd flink geraapt en gesnoept.Veel plezier in Bangkok en shop ze!!!
    dikke kus van Evan Maudi en van ons

• 28 November 2006 - 19:47

Jeanne :

We kijken nu elke dag naar jullie site, dus zijn weer helemaal op de hoogte, nog heel veel plezier, en geniet er nog een paar dagen van.
    Groetjes Jeanne en Piet

• 28 November 2006 - 21:58

Els:

Hoi allemaal!

Natuurlijk bekijk ik jullie site en vind het mooi om jullie zo te volgen.
    Nog veel plezier en geniet ervan!

Groeten uit Mirroy

• 28 November 2006 - 22:37

Gerda:

Zo te lezen genieten jullie er goed van nou groot gelijk, als je terug bent begint het dagelijks leventje weer vlug. Wij hebben het hier druk met suprises maken nog enkele dagen en sint is weer voorbij. Heb de fotos bekeken wat een grote beesten die olifanten, en Hans en Rien jullie weten wel bij welke bardame jullie gaan zitten. nog veel plezier

• 29 November 2006 - 11:32

Jill:

Ik zou zeker niet blijven met al dat ongedierte! Wij missen jullie wel!! Zondag wordt het film/foto (bruiloften/vakanties)dag, dus goed uitrusten!
    En pap ik heb kaartjes voor Genesis!! Een paar uur voor het postkantoor gezeten, dus denken jullie ook aan mij tijdens het winkelen?!?!?

Dikke kus Jill

• 29 November 2006 - 17:43

An Zielschot:

goede reis terug, voorzichtig en snettert ze?????

• 29 November 2006 - 20:01

Corrie:

Ik heb geen kaartjes voor de Oldies Uitverkocht in een dag. Maandagochtend kon je ze nog miet halen voor dat wij naar Selina gingen.En Dinsdagochtend om 9.00 was alles uitverkocht. We staan nu op de wachtlijst als er kaartjes terugkomen.
    Ik hoop dat het nog goed komt .Jullie nog fijne dagen en tot Ziens
    Groetjes Corrie

• 29 November 2006 - 22:36

Sylvia:

De kast ligt bijna vol met de inkopen voor pakjes avond...
    De kinderen vinden het spannend maar nog spannender vinden ze het dat opa en oma bijna terug komen.De nachtjes worden afgeteld.Als mensen aan Maudi vragen waar oma is zegt ze met de billen in de zon..
    Echt koud is het hier niet voor de tijd van het jaar maar hier kun je niet in de zon liggen.Danny heeft thuis alles onder controle hij word al een echte huisman,dus je kunt als je thuis komt met de benen omhoog!!
    nog veel plezier de laatste paar dagen dikke kus van Evan en Maudi en van ons

• 26 Oktober 2009 - 17:52

Martha: