koh mak en Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van sjanrienenhanshannie - WaarBenJij.nu koh mak en Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van sjanrienenhanshannie - WaarBenJij.nu

koh mak en Bangkok

Door: Webmaster

30 November 2006 | Thailand, Bangkok

zo al weer een paar dagen niets laten horen maar wel veel meegemaakt

de laaste dag op Koh mak een scooter gehuurd en eerst voorzichtig maar later scheurend het eiland over de dames houden goed vast ook als het niet nodig is (jeugd sentiment)
s'avonds in een relaxed restaurantje gegeten waar de eigenaar een zwitser hangend in zijn hangmatje runt de tent
hans en sjan aan de wiskey met cola
lekker hoorrr
zingend en we gaan nog niet naar huis nog lange niet maar een half uur later ligt ze in bed.

dan vertrekken we van het super stille koh mak naar de herrie van Bangkok
3 uur op de boot en 6 uur in een bus die hun vip noemen wij noemen dat een touringcar zonder airco

s'avonds komen we in Bangkok aan ons hotel ligt er middenin

eten en shoppen(= snetteren Ann)
volgende dag met de toektoek naar een grote bijenkorf voor 5 bath (= 10 cent)met zijn vieren erin krap maar wellekker voordelig
boodschappenlijstje afgewerkt alleen het shirt voor rob s. kost heel wat taxigeld en is niet te vinden
dan gaan we naar Patpong op kroegentocht we worden door een zingende taxichauffeur wegegebracht (elvis)
en wat vinden we daar op de nachtmarkt een Harley shirt we dachten dat dat de enigste was dus maak maar overuren rob

na de kroegentocht op de kamer nog een fles wiskey soldaat gemaakt en om 3 uur slapen

we ontmoeten op een terrasje een belg die sinds kort een resort heeft op een eilandje duurste meest luxe huisje 12 euro per nacht, natuurlijk adressen uitgewisseld want een goedkoop logeeradres is altijd welkom
vandaag houden we het verder rustig en morgen vertrekken we weer richting huis

nog wel even een tempel opgezocht de eerste deze reis en een kaarsje opgestoken voor een voorspoedige terugreis

Jill we denken aan je maar hebben nog niks gevonden

we hebben te veel meegemaakt om alles te schrijven jullie horen het nog allemaal
voor maudi en evan hebben we leuke carnavals outfits laten maken en voor ons ook van alles

groetjes en tot gauw

Jurgen:

Goeie reis en tot zaterdag

• 30 November 2006 - 16:27

Doelies:

zal ik rijst met kip klaarmaken voor de zaterdag

• 30 November 2006 - 17:37

Dave En Lindy:

Hannie, Help! Het is hier een bende!!!!! Tot Snel! We missen je!

• 30 November 2006 - 20:08

Jill:

Nou dan ga maar gauw verder zoeken, op het vliegveld is ook vanalles te koop hoor! Zondag friet met frikandel speciaal pap?? een goede reis terug (niet te zat in het vliegtuig)en tot zaterdag.

• 30 November 2006 - 20:39

Gerda:

Luitjes ik wens jullie een goede reis terug en een goede thuiskomst ik hoor nog wel wat hoop ik. groetjes gerda

• 01 December 2006 - 18:37

Sil:

fijn om te lezen dat alles nog goed gaat, da overuren maken voor onze rob is geen probleem is nu half acht en nog geen teken van naar huis komen!! en morgen nog een zaterdagje werken haha.
    nou een hele goeie reis terug en ben erg benieuwd naar jullie verhalen