nieuw berichten - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van sjanrienenhanshannie - WaarBenJij.nu nieuw berichten - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van sjanrienenhanshannie - WaarBenJij.nu

nieuw berichten

Door: Webmaster

01 November 2007 | Maleisië, Kuala Lumpur

we gaan dus echt niet naar Benidorm
we gaan overmorgen naar Langkawi en dat moet geweldig zijn

we zijn al dagen op zoek naar de Durian
maar het seizoen is voorbij en het is lastig onze chauffeur is zelfs via de nationale weg ipv de highway naar Penang gereden en we hebben nog steeds niet gevonden waar heeft Jan hem gegeten???

voor de mensen die niet weten waar dit over gaat de Durian is een vrucht die hemels smaakt maar stinkt als een beerput
je mag na het eten ook geen bier drinken ivm de gassen dan kan je nl naar het ziekenhuis (ontploffinsgevaar)

Hannie en Rien hoeven niet maar de andere twee zijn nieuwsgierig

het weer laat het ons een beetje in de steek we liggen in de zon en dan gaat het regenen, gaan we maar naar de kroeg en dan schijnt de zon weer

vanaf de Highlands naar Penang gereden en hier vandaag een tour gemaakt, ook de tsunami heeft een klein gedeelte van Penang getroffen nooit geweten zo leer je nog wat.

morgen hebben we een vrije dag ook fijn als je op vakantie bent, en overmorgen vertrekken we naar Lsng kawi de verwachtingen zijn dus nu hoog gespannen Jurgen,

we hebben hier in een tempel een heel oud stouten kinderenboek gezien even door geven aan Maudi

• 31 Oktober 2007 - 12:14

Kitty En Joost:

Hoiii Sjan en Rien (en Hans en Hannie natuurlijk ook ;) )

Leuk hoor om jullie reis zo een beetje mee te mogen maken. Ik kijk af en toe een beetje mee... Wat een prachtige dingen laat je toch zien op de foto's.

Heel veel plezier nog en tot snel!!

Groetjes Joost en Kitty

• 31 Oktober 2007 - 15:29

Je Jongste Kindje:

Hallo Pulkie en wulkie (Ja de van Houtums).

Even weer een berichtje van ons. Vandaag mijn knaloranje spiksplinternieuwe fiets opgehaald, dus trek veel bekijks met mijn delivery bike. Ton heeft maandag een nieuwe computer aangeschaft omdat ie de laptop beu was. Met een samsung scherm van 20 inch )net zo´n scherm als jullie als tv hebben maar dan kleiner.
    Dus hier gaat het weer goed.
    Nou aan de foto´s te zien hebben jullie het daar goed naar je zin. En ook nog even reclame maken natuurlijk want terug gaan voor een klusje is zeker niet weg. Vooral als je het weer hier ziet.
    Nou is het vandaag best lekker weer zo´n 15- 16 graden dus we hebben niet te klagen.
    Vanavond komt er hier een stelletje naar onze trouwfoto´s kijken op aanraden van iemand van de raad van elf.
    Onze act en de onthullingsact voor de hofzittingen worden kei mooi dus maar goed dat jullie er dit jaar bij kunnen zijn. Al helemaal omdat Japio natuurlijk de hele avond aan elkaar kletst.

Wij wensen jullie nog veel plezier de komende dagen, geniet ervan en wij zien jullie de 6e weer in Veghel.
    JIPPIE!!!!!!!!!

Dikke kus terug van Quintes en Tonnie wil ook graag een dikke kus doneren dus bij deze .MMMMMMMMMMMMMMMAAAAAAAAAAHHHHHHHH

• 31 Oktober 2007 - 19:13

Johan & Jill:

Hoe gaat het met de peenvogel?
    Zitten daar ook gekko's, want dan wil Johan ook die kant op komen!! Waarom heeft die chocotoff geen shirt van Stucadoorswerken J van Lanen aan?!?!!?

• 01 November 2007 - 07:30

Jurgen:

Jan zat in het Paradise Sandy Beach Resort.
    Dat hotel ligt in Jalan Tanjung Bungah, en op 200 mtr. afstand van zijn hotel verkochten ze Durian.
    Dat plaatsje en het Hotel ligt "helemaal" in het Noorden van Penang rechts van waar jullie zitten, en dan precies in die punt.
    Jan was er ook rond deze tijd, dus ze zijn er nog wel, maar hij heeft er ook naar moeten zoeken en vragen.

Ik hoop dat je nog iets aan deze info hebt.

• 01 November 2007 - 19:46

Sylvia:

hoi vakantiegangers
    Ik ben het huis even ontvlucht en ben bij Marie-louise om even jullie avonturen te lezen.Als ik de fotos zie hebben jullie het goed naar jullie zin.De verbouwing gaat gestaag door de vloer is vrijdag af en voor de keuken komen ze zaterdag weer dus het begint wat te worden.Evan moet zaterdag voetballen in Empel om 9 uur hopen dat ze een keer winnen na de jas ven vorige week (19 0).Gisteren gescoord op de training dus hij was helemaal happy.Met Maudi ook alles goed ze heeft al veel tekeningen voor jullie gemaakt(incl de muur van onze slaapkamer).Is die ook meteen aan verbouwing toe...
    Ik wens jullie nog heel veel plezier dikke kus voor opa en oma en ome rien en tante sjan ook van ons tot snel