the smiling coast - Reisverslag uit Kololi, Gambia van sjanrienenhanshannie - WaarBenJij.nu the smiling coast - Reisverslag uit Kololi, Gambia van sjanrienenhanshannie - WaarBenJij.nu

the smiling coast

Door: Webmaster

10 Maart 2008 | Gambia, Kololi

sjan en rien op reis dit keer zonder Hans en hannie lastig hoor zo zonder ons tingel ling belletje trouwens happy hour betekend hier gewoon blij uur en niet 2 halen 1 betalen:

vrijdag komen we aan in Gambia,
we arriveren omsreeks 21 uur plaatselijk tijd, we gaan aan de bar wat drinken en maken al meteen :vrienden:
zaterdag gaan we naar de meating en vragen de weg aan iemand stom stom stom hij brengt ons wel even we geven hem een glas drinken en een fooi en moeten hem echt weg sturen, vanaf dit moment wordenwe door iedereen aangesproken en iedereen is onze vriend we lachen er maar om tot Rien de magische woorden spreekt we komen hier al 5 jaar en hebben al vrienden genoeg.

de temperatuur is overdag ca 36 graden maar met een briesje en een pilsje goed te hebben, na 2 dagen gerust te hebben aan het strand en aan het zwembad gaan we op maandag fietsen huren, we besluiten naar cape point te fietsen, over de weg is levensgevaarlijk en ook niet zo veel te zien maar als we van de weg af gaan is het ploeteren door los zand op een te kleine fiets in de hitte niet lang vol te houden. maar we overleven de trip en weer terug hebben we wel een pilsje verdient,
daarna weer rusten aan de pool.
het eten is erg lekker,
en als het lukt foto's te plaatsen dan kan corrie zien hoe ze er hier bij lopen,
de mensen zijn erg aardig maar willen wel graag verdienen aan de touhab (wit mens) het hotel is niet luxe maar wel netjes 2 zwembaden huisjes en hotelkamers

morgen gaan we naar Tanji om te zien hoe de vissen worden binnegehaals, donderdag gaan we naar de roots van kunta kinthe

we melden ons nog

• 11 Maart 2008 - 11:05

Hans En Hannie:

hallo jonge lui volgens mij missen jullie ons wel ik zou daar trouwens ook wel willen vertoeven het is hier niks als regen groeten en veel plezier