oi-se-oi - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van sjanrienenhanshannie - WaarBenJij.nu oi-se-oi - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van sjanrienenhanshannie - WaarBenJij.nu

oi-se-oi

Door: Sjan

04 November 2009 | Vietnam, Hanoi

Dinsdag 3 11

Vandaag zijn we met Hai de dochter van Cees in Hanoi geweest om te shoppen,onderbroeken shirts etc voor de komende dagen morgen vertrekken we naar Sapa en omgeving en komen pas weer zondag in Hanoi

maar onderbroeken vinden voor die gezonde ronde hollandse batsen dat valt in Vietnam niet mee OI SE OI

al winkeld trekken we door Hanoi waar we natuurlijk ook af en toe lekker noodlesoup eten wat drinken zittend op kinderstoeltjes,

in de supermarkt kopen we wat lekkers voor de avond(bacardi cola)
het valt wel op dat de mensen weinig engels praten en koop dan maar eens deet en contactlens vloeistof, bzzz prik prik weg bzzz nou je snapt het al we hebben geen deet maar wel gelachen,

sávonds eten in Hanoi en zijn om 21 uur weer in het familiepension,waar we nog wat drinken Cees heeft de koelkast goed gevuld, en we hebben natuurlijk ons eigen drinks nog,

Rien gaat om 22 uur naar bed en wij nemen er nog 1(paar) ook Hai drinkt een borreltje mee OI SE OI

je snapt het natuurlijk al dat word onze kreet deze reis met dank aan Jurgen en Hai. oi se oi betekend zoiets als tsjonge tsjonge.

we krijgen een telefoontje uit Bangkok daar staat mijn koffer en dan worden we gebeld uit Amsterdam daar staat koffer 2 met wat geluk kunnen we ze zondag op pikken en dan zijnwe weer vol bepakt

Piet en Jeanne moeten we hartelijk danken voor de foto's Cees vond het erg leuk

word vervolgd en met wat meer tijd volgen ook de foto.s

hadoe!!!!!!!!!!!

• 04 November 2009 - 07:37

Jurgen:

Mooi dat de koffers terecht zijn :)

Zoals Cruyff altijd zegt: Elk nadeel heb z'n voordeel, je hebt vanaf zondag in ieder geval genoeg schone kleren voor de rest van de vakantie en ook minder vuile was bij thuiskomst.

Gr Jurgen

• 04 November 2009 - 08:00

Piet:

jullie hebben al wat meegemaakt daar
    maar thoch veel plezier
    hier is het niet zo leuk
    bep is op 2 nov overleden
    dus we zijn er druk mee
    ik reageer eind van de week wel weer
    maak er een zeer gezellige vacantie van

• 04 November 2009 - 08:12

Henk En Marianne:

Ha vakantiegangers,

En is het gelukt dat onderbroekengeheel?
    Nou ik hoop dan dat je koffer zondag er is hoor!
    En niet teveel borrelen, haha!!
    Tot de volgende keer, houdoe!

• 04 November 2009 - 14:17

Jeanne Schellekens:

ha vakantiegangers
    Niet zo moeilijk toch in Hanoi shoppen(moet er uiteraard wel de juiste maat te vinden zijn) maar je hebt daar toch allemaal straten waar ze dezelfde spullen verkopen bijv. schoenenstraat en ga zo maar door.
    Leuke meid he'die Hai, jullie moeten natuurlijk wel foto's maken van cees en zijn familie, de kleinste ook een bijdehandje, zal vast veel veranderd zijn.
    Nou de koffers weer terecht, (komt meestal wel goed) maar toch vervelend. Nou Sapa voor de boeg, vonden wij erg leuk, ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
    Hoor het allemaal wel.
    Groetjes Jeanne en Piet

• 04 November 2009 - 16:27

Petra(van Ome Jo En :

Hee wat leuk dat jullie weer een mooie trip maken!
    Heel veel plezier samen en hopelijk komen de koffers gauw...
    Liefs, Peet.

• 04 November 2009 - 17:48

Harrie En Dinie:

OI SE OI Je hoeft gelukkig niet in je blote r.... Jullie hebben nu natuurlijk heel veel onderbroekenlol.Verder een hele fijne vakantie.

• 06 November 2009 - 10:32

Jan & Caroline:

Ola Rien & Sjan,

Jullie maken het prima zo te horen. Geniet er nog gruwelijk van de komende weken. Weer eens iets anders als Veghel. Alhoewel...net weer de krant gelezen en dan denk je hier in Nederland toch ook wel heel vaak OI SE OI. Take good care and keep smiling! Tot ziens in Holland.