dagje aan het strand - Reisverslag uit Mui Ne, Vietnam van sjanrienenhanshannie - WaarBenJij.nu dagje aan het strand - Reisverslag uit Mui Ne, Vietnam van sjanrienenhanshannie - WaarBenJij.nu

dagje aan het strand

Door: Sjan

Blijf op de hoogte en volg

16 November 2009 | Vietnam, Mui Ne

zaterdag hebben we in Hoi an lekker geshopt, er zijn in het centrum vele mooie oude pandjes bewaard gebeleven met daar in shopshopshopshop/restaurant/shopshopshopetc.
het was een bewolkt dagje maar dat kwam in ons geval goed uit hoefde we niet zo te zweten.

Rien en Hans hebben elk een paar op maat gemaakte schoenen, s'ochtneds voeten meten s'avonds klaar en ze zaten zo gegoten als het muiltje van assepoester en degene die Rien zijn voeten kennen dit is een wonder.

natuurlijk ook ng wat kleren laten maken, als het zo goedkoop is word je heel hebberig dus de koffers zitten weer strak gepakt,

op zondagochtend op weg naar het vliegveld van Danag komen we langs de Marbel Mountains en China beach (dit was het strand waar de amerikanen destijds konden ontspannen)ook was hier nog de oude legerplaats te zien,
In het vliegtuig zit ik naast een vietnamese amerikaan die nogal luid en veel praat als ik wil lezen tikt ie me aan en begint weer een verhaal, hij vind Hochimin en de zijne helemaal niks, gelukkig duurt de vlucht maar een uur en heb ik weer rust,

Vanaf het vliegveld in Saigon in een minibus naar de kust ca 5 uur rijden,en ondanks dat we al ruim 2 weken in Vietnam zijn blijven we ons verbazen over het aantal toeterende brommertjes en vooral wat ze er allemaal op vervoeren, we zagen zelfs een paar keer dat voorop de brommer een kinderstoel stond met daarin een kindje dat als hij geluk had vast zat met een touwtje,

aangekomen in Mui ne bleek dat ons hotel was overboekt en kregen we een ander hotel verderop in de straat The beach resort nog mooier dan hetgene dat geboekt was, dus van ons geen bezwaar.
Het is hier door de wind en de golven een kitesurf paradijs dus we hebben genoeg tekijken,
als we uit eten gaan word er door Hans en Sjan weer eens een gat in het huishoud budget geslagen want ze willen kreeft LEKKER!!

Vandaag aan het strand hebben we aan een parachute gehangen ja hoor ook de 2 granny's
super leuk dus een gewoon dagje aan het strand en nu lekker aangebrand.
zo meteen gaan we snitzels als deurmatten eten.

de dagen vliegen voorbij en we vervelen ons geen moment
dus Ton neem jou Kaatje nou eens mee naar Azie.

super van Maudi en Evan dat ze weer gewonnen hebben met voetbal,

groetjes en kusjes van ons


  • 16 November 2009 - 12:26

    Jurgen:

    hahahaha, ik lach me kapot, hoe ouder hoe gekker...
    Volgende week gaan jullie zeker bungee jumpen ?

  • 16 November 2009 - 13:54

    Marjan V Vught:

    Hoi Hans en Hannie, wat leuk om jullie reis een beetje te volgen. Ik ben nog niet zo goed op de computer maar dit lukt met wat hulp! Nog heel veel plezier en ik blijf jullie nog wel ff volgen.
    Gr Tonnie en Marjan

  • 16 November 2009 - 13:57

    Ank Draijer:

    Hallo lieve mensen, Een fantastische reis zo te lezen. Ik was van de week mijn spullen aan het opruimen en toen kwam ik dat prachtige fotoboek van jullie reis hier in CR tegen. Wist niet van het bestaan. Had Hannah in mijn huis achtergelaten toen ik in Nederland zat. Nog bedankt, het is een erg leuk fotoboek. Veel groeten en nog veel plezier. Ank

  • 17 November 2009 - 14:34

    Jill:

    En weer zo rood als een KREEFT?!?!? Ja, dan kun je het beste ook maar kreeft eten... Wel stoer hoor granny's daar in de lucht!! Fijn voor papa dat hij na 54 jaar eindelijk schoenen heeft die ook echt passen!!

  • 19 November 2009 - 10:23

    Piet:

    hoi hans hannie rien en de verslageefster sjan
    sorry dat ik zo laat reageer.het het lukte niet zo goed met mijn computer.maar ik zie wel datjullie veel plezier hebben.gelukkig.nu nog verzenden hoop ik

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Mui Ne

van noord naar zuid

Recente Reisverslagen:

27 November 2009

the end

24 November 2009

reizen

24 November 2009

adresjes

21 November 2009

welkom in paradise

20 November 2009

thailand

Weer op avontuur

Actief sinds 18 Okt. 2006
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 66465

Voorgaande reizen:

27 December 2018 - 22 Januari 2019

Isaan

28 November 2016 - 23 December 2016

Laos

05 November 2015 - 27 November 2015

Myanmar

03 December 2014 - 27 November 2014

Tempo doeloe

31 Oktober 2013 - 23 November 2013

bacpacken in Zuid Thailand

28 Oktober 2011 - 22 November 2011

Java-Bali

24 Oktober 2010 - 16 November 2010

van Kruger naar Kaap

01 November 2009 - 27 November 2009

van noord naar zuid

05 November 2008 - 24 November 2008

onze reizen

27 December 2018 - 30 November -0001

Thailand Isaan

Landen bezocht: