welkom in paradise - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van sjanrienenhanshannie - WaarBenJij.nu welkom in paradise - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van sjanrienenhanshannie - WaarBenJij.nu

welkom in paradise

Door: Han en Sjan Tran

21 November 2009 | Thailand, Bangkok

vandaag aangekomen met de speedboot op het eiland,
wat een rust hier eiland is ca 13 x 5 km we zitten op een ecoresort dat heet penpland zo kunje het vinden op internet Jurgen,
vandaag bij eb over het strand naar een klein dorpje gewandeld.

het oversteken in vietnam was ook voor ons geen enkel probleem aanlopen anders sta je er over 3 weken nog zelfs hannie liep op een gegeven moment voorop.

het resort waar we nu zijn is heel sfeervol thaise stijl met europese gemakken en vanuit ons huisje kijken we uit op zee,liggend in een hangmatje,we konden hier alleen maar op een brommertje komen met onze grote koffers en rugzakken achterop de brommer over kleine paadjes geweldig

foto's houden jullie tegoed de computer is erg traag, we houden het hier wel vol de weken vliegen voorbij en het einde komt al in zicht dus hier nog maar even relaxenen genieten,

maar eerlijk is eerlijk we missen de kids en vooral de kleinkids natuurliijk heel erg,

oja Ton van H. wanne opnaaier bende ge en de groeten aan Adje he hadoe!!!!
ps vandaag alweer super hetige kip gegeten.lekkerrrrrrrrrrr en oor Hnaaie belgiesche frieten met Mayo

• 21 November 2009 - 15:26

Jeanne Schellekens:

Hallo vakantiegangers
    De tweede keer dat het me lukt als eerste te zijn.
    Heerlijk nog een weekje genieten op zo'n paradijselijke plaats.
    En dan weer op tijd terug, om sinterklaas te spelen, goed gepland.
    Geniet nog even, als jullie terug zijn, bellen we wel, om alles te horen.
    Groetjes Jeanne en Piet

• 21 November 2009 - 15:51

Jurgen:

Ik ben net terug van de stadiontour van PSV die Evan nog tegoed had voor zijn verjaardag.

Sorry mam dat ik niet zo veel zei aan de telefoon, maar ik werd nu niet bepaald vrolijk aangekeken door de rest van de mensen die graag het verhaal van de gids wilden horen, hahahaha.

Na de tour nog even voor een veredelde sinterklaas gespeeld. Evan is de koning te rijk met zijn nieuwe uittenue van PSV !!

Geniet nog maar lekker van een paar dagen strand.

p.s. wij (vooral Evan en Maudi) missen jullie ook wel, maar over een kleine week zijn jullie hier weer in het warme Nederland (gisteren 17 graden)

• 22 November 2009 - 08:58

Petra Van Lokven:

Nou, jullie zien en beleven steeds weer bijzondere dingen! Geniet er nog van samen!
    Groetjes, Petra 'van ome Jo en tante Anneke'
    (waren gisteren 52 jr. getrouwd!)

• 22 November 2009 - 18:13

Cor En Ria:

Nou, vakantiegangers, dat is echt genieten als we dat zo lezen. En dan ook nog frites!!! Jonge, Rien, jij boft maar. Jullie hebben groot gelijk. Veel plezier en kom natuurlijk tzt ook gezond weer thuis.

• 22 November 2009 - 21:29

Corrie En Ton:

Hoi Sjan en Rien,

De Hofzitting was gewelding alles was perfect, genoten.
    We hadden super plaatsen.
    Jessica heeft verborgen talenten als zangeres.
    Gerard de Kock Prins
    Twan Sigmans adjudant
    Emiel Barten adjudant.
    Geniet nog van de laatste dagen.
    Tot Ziens

• 23 November 2009 - 18:07

Jessica:

Nog een paar daagjes!!!! En dan opa lien en Oma slan eindelijk weer thuis.
    Sanne begint veel naar jullie te vragen, elke dag als we bij jullie in de buurt komen. Opa en Oma toe??
    Nee die zijn niet thuis! OH. Maar vrijdag dan zijn jullie er weer en is onze kleine meid al 2!
    Nou tot vrijdag en geniet er nog van.

Gr Ons

• 23 November 2009 - 19:46

Martha :

Hallo vakantie gangers zo te zien en te lezen hebben jullie een mooie vakantie geniet er nog even van.

• 24 November 2009 - 08:19

Evan En Maudi:

Opa en Oma, mama heeft voor ons een kalender gemaakt waarop we de dagen afstrepen tot jullie thuis komen, we missen jullie heeeeeeeeeeeel erg.