budha to budha - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van sjanrienenhanshannie - WaarBenJij.nu budha to budha - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van sjanrienenhanshannie - WaarBenJij.nu

budha to budha

Door: Sjan

Blijf op de hoogte en volg

09 December 2014 | Indonesië, Ubud

Nadat we zondag de honeurs van Dirk en Leen waarnamen en de nieuwe gasten ontvangen hebben, nemen we maandag afscheid en vertrekken richting Ubud, maar eerst mijn verlanglijstje inleveren bij de Budha to Budha zilverfabriek, dit mag de naam fabriek niet hebben maar ze maken de moiste dingen, Rien vraagt maar steeds wanneer we weg kunnen haha,
Enfin ik ben geslaagd zullen we maar zeggen.
Dan verder en kijken bij een houtbewerkings fabriek, we kopen niks he zegt Rien nog snel en dat is gelukt( maar we zijn nog niet naar huis he)

Voor dinsdag hebben we een fietstocht gepland in de buurt van Mount Batur,
We rijden met een auto naar boven en gaan op de fiets 25 km down hill tussen de rijstevelden dorpjes en sawa's,
Onze gids had alleen ff vergeten te zeggen dat we ook 2 stevige klimmen hadden dat werd lopen met de fiets aan de hand 20% klim puf puf zweet zweet,maar naar beneden fantastisch.
Hoop dat mijn gopro filmpjes gelukt zijn,
Om 15 uur weer in Ubud waar we tickets boeken nasr Labuanbajo op Flores,
Op weg naar het guesthoouse zien we een groot crematie ceremonieel,
De koning van Ubud ?? Zegt men
Het is een groot bouwwerk dus zal wel belangrijk persoon zijn.
Hubert en Rushman zullen dit wel herkennen denk ik foto volgen we gaan vanavond kijken er is dan ook vuurwerk.

Nu rusten en zwemmen bij de pool in gezelschap van een Bintang biertje.

  • 09 December 2014 - 12:34

    Jill:

    Niet naar papa luisteren en gewoon doorgaan met shoppen!!
    Have fun!

  • 09 December 2014 - 18:03

    Jurgen:

    Hannie ook mee geweest op de fiets- annex wandeltocht ?

  • 09 December 2014 - 19:59

    Jeanne Schellekens:

    Ja jullie rugzak zat al vol voordat jullie vertrokken
    Rotzooi zat zei Rien
    Maar Sjan als jij echt iets ziet wat je graag wil hebben vind je daar vast een oplossing voor dat weet ik zeker
    Ik wist niet dat jullie ook nog naar Flores gingen
    Ik hoorde toevallig afgelopen zaterdag van iemand die een wereldreis gemaakt had dat dat de mooiste plaats was waar die gewest was
    Dus ben heel benieuwd
    Fietsen tussen de rijstvelden
    Schitterend weer
    Wat wil je nog meer
    Ik ben jaloers op jullie
    Maar het is jullie van harte gegund hoor
    Geniet ervan
    Groetjes Jeanne en Piet

  • 10 December 2014 - 15:28

    Marianne:

    We hebben alles net gelezen.
    Tjeee 'n heel reisverslag.
    En daar tussen de zilverfabriek, houtbewerkingfabriek
    Jullie zweten maar het is daar erg mooi tussen de rijstvelden.
    Nou we volgen jullie.
    Groetjes Henk en Marianne

  • 10 December 2014 - 20:15

    Hubert En Rusman:

    De plaatsen die jullie op Bali bezocht hebben zijn ook door mij bezocht in de jaren 77-78-79
    alleen toen was het er nog niet zo druk en Ubud was toen nog maar een klein dorpje met nog maar een paar ambachtslieden die hun werk verkochten aan toeristen.
    Een grootte crematie heb ik toen ook bijgewoond, dat was een groot spektakel en een belevenis om zoiets ongewoons mee te mogen maken.
    Ik (Hubert) heb mijn verblijfsvergunning voor Indonesia binnen, ik kan mijn koffers gaan pakken voor vertrek naar dit mooie tropische land.

    Groetjes Hubert en Rusman.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Ubud

Tempo doeloe

eiland hoppen in Indonesie

Recente Reisverslagen:

27 December 2014

the end

22 December 2014

lanterefanten

21 December 2014

Gili eilanden

18 December 2014

Lombok

15 December 2014

flores explores

Weer op avontuur

Actief sinds 18 Okt. 2006
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 66428

Voorgaande reizen:

27 December 2018 - 22 Januari 2019

Isaan

28 November 2016 - 23 December 2016

Laos

05 November 2015 - 27 November 2015

Myanmar

03 December 2014 - 27 November 2014

Tempo doeloe

31 Oktober 2013 - 23 November 2013

bacpacken in Zuid Thailand

28 Oktober 2011 - 22 November 2011

Java-Bali

24 Oktober 2010 - 16 November 2010

van Kruger naar Kaap

01 November 2009 - 27 November 2009

van noord naar zuid

05 November 2008 - 24 November 2008

onze reizen

27 December 2018 - 30 November -0001

Thailand Isaan

Landen bezocht: