lanterefanten - Reisverslag uit Gili Trawangan, Indonesië van sjanrienenhanshannie - WaarBenJij.nu lanterefanten - Reisverslag uit Gili Trawangan, Indonesië van sjanrienenhanshannie - WaarBenJij.nu

lanterefanten

Door: Sjan

22 December 2014 | Indonesië, Gili Trawangan

Hoi Maudi leuk dat je iets schrijft opa en oma missen jullie ook maar nog een paar dagen en dan zijn we weer thuis.

Zondag was lanterfantendag, eigenlijk doen wij nu wat de mensen naar het lijkt hier altijd doen, beetje liggen beetje eten en kletsen,
Vanochtend om 4.30 merken we voor het eerst dat we in moslim land zijn er staat iemand letterlijk in onze achtertuin te toeteren met zijn gebed.

Dinsdag weer een snorkeltrip gemaakt, ook voor de kust van gili meno geweest, wederom prachtig koraal vissenpracht en als toetje zeeschilpadden,
Een zwemt over de bodem en komt dan omhoog zo dichtbij dat ik als ik wil( en durf) hem aan kan raken zo gaaf.ik hoop dat de fotos en film gelukt zijn.

S middags weer lanterfanten en zonnen.
S avonds lekker eten met live music maar om half elf is het sluiten dan nog even op het terrasje de cola rum soldaat maken en slapen want zometeen begint ons vriend weer met aaaalaaaahaaaa bakbak of zoiets,
Dus voor nu selemat tidoer oftewel truste

• 25 December 2014 - 13:52

Christ:

Hoi luitjes,
    Jullie hebben zo te zien deze keer wel een heel leuke reis uitgekozen!
    Het nadeel is dat het er jammer genoeg al bijna weer opzit.
    We horen er wel weer van als jullie weer thuis zijn.
    gr Martha en Christ.