reisapen in Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van sjanrienenhanshannie - WaarBenJij.nu reisapen in Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van sjanrienenhanshannie - WaarBenJij.nu

reisapen in Kuala Lumpur

Door: Webmaster

24 Oktober 2007 | Maleisië, Kuala Lumpur

Volgens Robin? zijn wij reisapen, dus melden de reisapen dat ze veilig zijn aangekomen in Maleisie.

Na een bijna filevrije reis naar Amsterdam hebben we zolang in de file gestaan om in te checken dat we eigenlijk niet meer mochten te shoppen, toch nog snel wat ingeslagen en hup naar de gate meteen het vliegtuig in, beetje turbulent was het af en toe wel maar we zijn er.

we zitten middenin Chinatown, na aankomst was ernog geen kamer dus als een paar zombies de buurt verkend, nadat Hans en Hannie al een kamer hadden gingen de andere twee maar bij de massage salon slapen,

s'avonds naar de K.L. tower niet te verwarren met de Petronas, daar wilden we in het ronddraaiende restaurant gaan eten, maar dan hadden we dus wel een week geleden moeten reserveren, ok dan maar naar het prommenade dek daar de stad bekeken.
met een honger gvoel namen we de taxi waar Rien ineens zijn net gekochte tshirt kwijt was, ja hoor al weer 1 euro in het putje,

na het eten op een terrasje een (paar)pilsje gedronken, we merkten dat we toch wel moe waren en gingen we naar het hotel, waar we nog een afzakkertje namen op de kamer 3 uur later was de fles leeg waren we kennelijk toch niet zo moe.

de volgende ochtend ( 5 uur later) moesten we op omdat onze gids was besproken voor een City tour.
we zijn met hem de bezienswaardigheden gaan bekijken, waar voor ons steeds een bus vol japanners arriveerden, die mensen wilde voor alles poseren alleen met zijn tweeen en dan ook nog met heel de groep met alle toestellen en dat werden we een beetje zat dus deed Hannie net of ze naar voren willen rennen om ook op de foto te gaan, maar de japanners waren nog sneller,
ook moesten we met een groepje indiers op de foto, nu waren wij de bezienswaardigheid.
Kuala Lumpur heeft een paar monumentale gebouwen, maar voor de rest is het allemaal hoogbouw waarvan de Petronas twintower de bekendste is, hier zijn we wat gaan eten, en niet gewinkeld hier verkopen ze nl het echte spul.

Robin bedankt voor je lieve kaartje (en we weten heus wel dat mama jou opsteukt om kado's te vragen)dus hebben we voor jou al iets gekocht.
en ja ook voor Quintes.

nu gaan we kappen en straks wat eten.en de plannen voor morgen maken
dikke kus voor de kleinkids en natuurlijk ook voor de grote

• 24 Oktober 2007 - 11:14

Jurgen:

En hoe is het weer daar, hier is het aan de frisse kant met 's nachts een paar graadjes vorst.
    Weer dat heerlijke tiger-bier zie ik op de foto's.
    Nog plannen om van de petronas-toren te base-jumpen (afgelopen week heeft e.o.a. mafkees dat namelijk ook gedaan vanuit de pagode in de efteling) of willen jullie daar nog boven gaan kijken ?

En nog een brandende vraag, weet iemand waar de schilder blijft ?

• 25 Oktober 2007 - 09:09

Jessica:

Hallo reisapen en reisaapje.

Ik wilde zo ook nog even zeggen dat alles goed is met jullie aanstaande kleinzoon/dochter. Is al met het hoofdje ingedaald. Wilde absoluut neit zeggen dat het eerder kwam maar het kan iig niet meer in een stuit gaan liggen. Dus dat is goed nieuws.
    Nou Mama na de zwangerschapsgym van gister ben ik blij dat je erbij bent straks om me extra te steunen want van die plaatjes die ik te zien kreeg sloeg ik spontaan op slot. Dat kindje moet me toch een akelige bocht maken en dan zit ie daarna daar ook nog met zijn nek klem! Geen wonder dat al die baby's zo janken als ze er helemaal uitzijn.
    Poeh, leuk hoor, moeder worden. Nee grapje ach je schijnt het allemaal te vergeten en ik weet er van mezelf ook niets meer van dus het komt allemaal goed.
    Nou lang verhaal he.
    Veel plezier verder en geniet ervan.
    Oh ja dank namens quintes alvast voor het cadeautje en ga zo door!
    En opa niet meer iedere keer alles verliezen want al die verloren euro's gaan uiteindelijk wel van onze erfenis af en dat zijn geen grappen!

Heel veel groetjes en kusjes van Jessica, Ton en Quintes.

P.s. Papa naast die Literflessen tigerbier ziet je snor er toch wel een beetje grijs uit hoor! Heb je zorgen?

• 25 Oktober 2007 - 12:35

Jill:

Ja ook namens familie van Lanen alvast bedankt voor het kado, maar 1 is wel erg weinig. Jullie hebben toch een extra koffer meegenomen??? Wat baalt Johan dat hij niet van die gigantische bierflessen heeft...

• 01 November 2007 - 18:20

An En Ben Zielschot:

Hallo luitjes, prachtig de foto,s en jullie hebben al heel wat gezien,heeft het iets weg van Thailand? veel plezier houdoe!