taman megara - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van sjanrienenhanshannie - WaarBenJij.nu taman megara - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van sjanrienenhanshannie - WaarBenJij.nu

taman megara

Door: Webmaster

28 Oktober 2007 | Maleisië, Kuala Lumpur

Bootreis van 3 uur over de rivier de tembeling naar ons resort in het oudste regenwoud ter wereld, het heeft de afgelopen dagen in dit gebied veel geregend, dus staat het water hoog en is er veel stroming, wij hebben geluk het is droog en warm, we verkennen de buurt en eten wat zitten nog even op ons terras en gaan slapen morgen word een lange dag,

we gaan de jungle in canopy walking (touwbrug over de boomtoppen)
er zijn 2 wegen heen wij kiezen de makkelijke, en dat dat een goede keuze is blijkt later ookdit pas is slecht begaanbaar, en Hannie schuift uit en bezeerd haar pols gelukkig niet gebroken, als we boven aankomen krijgt ze een behandeling van de ranger maar ze gaat niet mee de brug op, het is prachtig lopen over de boomtoppen gelukkig schudden Hans en Rien niet met de brug.
naar beneden loopt Sjan in het midden ook zij schuift uit maar kan zich tegenhouden Rien die een stamp meekrijgt blijft gelukkig op de been.
wat een avonturen maar alles is goed afgelopen.

s'middags gaan we naar de Orang Asli de orginele bewoners van het woud.
daarna met een boot naar een waterval(letje)weer over zo'n glibberig pad dus we houden onze conditie wel op peil.

Jammer dat we geen wild hebben gezien maar de natuur is prachtig.

ivm de hevige regenval gaat de nightsafari niet door, in het restaurant waar we zitten krijgen we geen eten omdat er een grote groep komt maar wij kunnen niet weg door de regen, gelukkig komt er een amerikaan die we al eerder hadden ontmoet,eoa professor hij komt bij ons zitten en regelt eten hoera!!!!

als de regen minder word gaan we terug naar ons resort voor de nacht.

vandaag een lange reis gemaakt vanaf Teman negara naar de Cameron Highlands
prachtig hotel in de bergen met veel facliteiten, even uitzoeken wat we gaan doen en wat we gaan eten.

• 28 Oktober 2007 - 18:05

Corrie:

Hallo vakantiegangers doen jullie wel een beetje voorzichtig, het is er wel heel mooi zo tezien op de foto's.Hier verder alles goed. Pintavonden beginnen een 1 week eerder op 31 okt.Christel stouten nog niet geweest met de pintjasjes. Jullie nog een goede reis allemaal en veel plezier. Groetjes Corrie

• 29 Oktober 2007 - 08:07

Jurgen:

Ik heb een paar dagen niets kunnen volgen, dus ben blij dat ik weet dat het goed gaat.

Bij ons begint het op te schieten, vandaag beginnen ze aan de vloer en oliën doen ze pas als alles gestuct is.

Evan heeft afgelopen zaterdag weer gevoetbald.
    Het was een spannende wedstrijd tegen mini's 2 >>> uitslag
    19-0 voor Rowan en zijn mannen (M2).
    Opa en Oma van Breugel en Danny waren ook komen kijken.
    Hij zit ook echt in een knutselfase, want hij doet de hele dag niets anders dan knutselen en kleuren.

De werking van het stoute Sinterklaas-boek is eigenlijk al weer nihil, dus we hebben af en toe weer de handjes vol aan "prinses" Maudi.
    Vandaag is de Club van Sinterklaas weer begonnen op tv, dus wellicht dat ze nu weer wat rustiger gaat worden.

Nog 1 brandende vraag: Weet iemand waar de schilder is :)

Gr van Evan, Maudi, Sylvia en Jurgen

• 29 Oktober 2007 - 08:52

Sylvia:

hoi vakantiegangers

Ben net door de vloerenman de deur uitgezet dus kan nu mooi jullie avonturen lezen.Ik zie wel op de fotos dat jullie je prima vermaken.Jullie komen toch wel heel thuis he met jullie wilde avonturen.Met Danny ook alles ok onze huisman heeft het huis spik en span dus Hanny je hebt als je thuis komt ook nog vakantie.nog veel plezier dikke kus van Evan en Maudi((Maudi roept regelmatig dat ze de volgende keer met jullie meegaat)ook voor ome Rien en Tante Sjan groetjes Sylvia

• 29 Oktober 2007 - 12:02

Jill:

he he eindelijk weer bericht van die jungle-apen. Hebben ome Hans en tante Hannie wel een conditie, want die heb je wel nodig daar! Heeft ons mam je weer een trap gegeven pap, zelfs op vakantie houdt ze zich niet in....
    met Robin gaat het hartstikke goed, we gaan woensdag zwemmen en vrijdag naar babymassage. Helaas is het hier gaan regenen, dus het wandelen zal deze week niet doorgaan! dikke kus voor jullie allemaal

• 29 Oktober 2007 - 12:03

Jessica En Tonnie:

Nou opa's en Oma's letten jullie wel een beetje op a.u.b. Zo kun je natuurlijk bij terugkomst geen kleinkinderen meer vertroetelen.
    Hier alles goed,nog 3 dagen werken en dan lekker met verlof!!!!!!
    Hier is verder alles goed. Tonnie moet heel hard werken nu dat Niels er vanaf woensdag niet meer is dus die is elke avond lui!
    Mijn buik gaat goed tekeer, je ziet nu de stampen echt en ook het bewegen. Lijkt wel een waterbedbuik af en toe.
    Gister hebben wij weer geoefend met onze leasebaby (Robin), ging erg goed en tante Jessica had natuurlijk weer jackpot. Ome tonnie liet zich pas zien toen de schone luier al in aantocht was. Het watje.

Verder geen bijzonderheden hier. Jaap weer terug uit Z-afrika. Kei bruin en heel veel gezien dus weer een lading veilig teruggekomen.

Nou veel plezier nog, doe voorzichtig en kusjes van Ons alledrie.

• 29 Oktober 2007 - 14:28

Jurgen:

Wat is eigenlijk het motto (of de spreuk) van deze vakantie ?