laatste dagen - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van sjanrienenhanshannie - WaarBenJij.nu laatste dagen - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van sjanrienenhanshannie - WaarBenJij.nu

laatste dagen

Door: Webmaster

02 November 2007 | Maleisië, Kuala Lumpur

vanmorgen vroeg op om met de ferrie naar langkawi te gaan viel wel mee drie uur gereisd lokatie hier is prachtig

het is hier het belastingparadijs, maar alleen voor drank rookwaren en snoep

gelukkig gisteren het boodschappen lijstje afgewerkt, pingelen gaat hier niet zo goed
mooie bling bling voor tonnietijdzat
en heel mooie tekening van Robin laten maken, nu beginnen we ons meisje toch wel te missen.

nog een paar dagen bakken,

oja Jurgen de durian gaat niet lukken.

groetjes

• 03 November 2007 - 14:08

Jessica:

Nou Die mooie Robin ligt lekker het bedje van Quintes voor te verwarmen.
    Vaochtend mee wezen shoppen met mama en tante Jessica bij van Tilburg, en Jessica heeft NIETS gekocht goed he, zelfs geen baby kleertjes!!!!! En omdat mama vanavond een avondje gaat stappen bij de Blauwe Kei wilde die nog even extra slapen. Nu ligt Robin hier al bijna een uur te snurken. Van tevoren veel huilen maar zichzelf mooi in slaap gehuild. Ik heb eindelijk verlof. Leuk afscheid. Collega's haaden een deurplaat gemaakt en ik kreg kaartjes van andere lokalen en cadeautje van Petra en Anne.
    Nu lekker geniten, wel fijn want slapen gaat ook niet meer zo goed als eerst.
    Quintes zit nog steeds goed dus het lijkt me dat hiij/zij pas komt als jullie la lang en breed weer terug zijn.

Groetjes van Ons allemaal

• 04 November 2007 - 08:51

Jill:

Robin heeft een avondje met papa overleefd en mama heeft er weer wat calorieen afgedanst!! Hebben jullie mijn sms-je van de Eagles gehad?? Robin zal blij zijn om jullie te zien, zul je haar nog herkennen???... tot gauw we missen jullie!! Geniet er nog van!!