citytour - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van sjanrienenhanshannie - WaarBenJij.nu citytour - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van sjanrienenhanshannie - WaarBenJij.nu

citytour

Door: Webmaster

13 November 2006 | Vietnam, Hanoi

vergast,gerookt en genaaid tijdens onze cyclotour, maar als dit onze grootste avontuur is dan valt het nog mee
heel de dag in een fietsbakje door de stad uitlaatgassen opsnuiven, via een pagode,lakfabriek, en diverse bezienswaardigheden naar het war museum
waar je o.a. foto's ziet van gehandicapte kinderen en verminkte embryo's op sterk water door het ontbladerings gif wat de amerikanen gebruikten

prijs van der 80 dollar als je bedenkt dat we met zijn 4en voor 10 dollar eten en drinken zijn we dus genaaid

Jurgen: de yell deze keer is big bill or small bill, en dan snappen ze het niet meer maar het is altijd een small bill behalve voor het bovenstaand

gisterenavond op het terras straatkinderen eten gegeven ipv geld, (moeder heeft achter de lantaarnpaal volgens ons het meeste op gegeten)

foto's word lastig want wij sukkels hebben de kabel niet bij en via de memory card lukt het niet
we zien wel of we een kabel kunnen kopen en anders zien jullie ze later nog

aan het zwembad een canadees stelletje ontmoet die de reis net andersom doet dus hebben we bruikbare tips gekregen over cambodja

vandaag zijn we te voet de stad in gegaan en ook s'avonds is dit geen probleem, Jurgen jullie pap wil op een moto (= scooter) door de stad vind jij dat goed??

morgen vertrek met de boot over de saigon river naar de mekong,

johan en monique gefeliciteerd met jullie dochter Lana moeten nog op jacht voor een orgineel kraam kado

maudi en evan dikke kus van opa en oma en van tante sjan en ome rien
groetjes aan iedereen leuk dat jullie reageren.

• 13 November 2006 - 11:38

Jurgen:

Dat moet ie zelf weten, maar zal allemaal wel loslopen.
    Hier roept ie ook al jaren dat ie op een Ducati rond gaat scheuren (zelf een tegoedbon/geld voor gegeven met zijn verjaardag. Dat is tig jaar gelden en tot op de dag van vandaag heeft ie het niet gedaan). :)

• 13 November 2006 - 11:40

Jurgen:

Zitten julie nog op dezelfde plek, zo ja, wanneer vertrekken jullie weer en waar gaan jullie dan naartoe ?
    Maak je morgen die boottocht naar Cambodja ?

• 13 November 2006 - 11:42

Sorry:

niet goed gelezen, zie nu dat jullie morgen naar Mekong gaan.

• 13 November 2006 - 11:45

Sylvia:

Hanny had al zo n gevoel dat ze iets vergeten was..
    het kabeltje dus.Evan gisteren naar land van de pieten geweest veel plezier gehad zelf peppernoten gebakken en een schoen geknutseld.De muizen hebben hier nog steeds honger we zijn er nog niet vanaf(wij komen bij jullie wonen)verder alles ok.Opa houd hem heel op de moto dikke kus Evan en Maudi en ons

• 13 November 2006 - 14:34

Danny:

vlugge henkie was mooi niet gekomen was mooi voor jan ....me bed uitgekomen (de zaterdag)

• 13 November 2006 - 15:10

Jessica:

Ja hoor die ouders geven weer veel te veel geld uit ik zie het al.
    Ik ga nog vlug iets van dat stekkie op het visven knippen.
    En Jill en Jessica en hun mannen krijgen geen kus meer van hun (schoon)ouders, nou lekker is dat.
    Nee grapje jongens, veel plezier nog en ik ontvang jullie sms-jes wel hoor.

• 13 November 2006 - 20:06

Ria En Cor:

Ja zo zie je, dacht je dat er in Veghel alles te beleven valt, maar het is nog geen polder of Vietnam. Niet klagen over de 80 dollar, je moest eens weten wat Amerika voor de war betaald heeft, dat valt het nog mee voor een museum??!!
    Lekker doordoen!!!!!

• 13 November 2006 - 21:57

Gerda:

heb jullie site weer even gelezen. wat een verkeer op de weg,zeggen ze dat het hier druk is.Hannie ik zie dat je al in een mooi vevoermiddel zit als je die meebrengt kan Hans met jou mooi Den Dungen rond rijden.Nou genieten jullie nog maar lekker daar ik lees het nog wel.

• 14 November 2006 - 05:19

Jan En Ans Zegers:

Hallo vakantiegangers,
    Wij zien dat jullie ook heel wat beleven. En ook al genaaid. Dat is nu leergeld betalen. Overkomt de besten, zelfs ons. Nagels vijlen en lakken voor EURO 12,- in Bali is ook minstens EURO 10,- teveel. Maar ja, hebben die mensen ook een weeksalaris extra. Leuk op deze manier alles te volgen. Vier ze nog maar en tot ziens.

• 16 November 2006 - 15:56

Sjanrienenhanshannie:

even snel zo een berichtje we komen niet op de site van waar ben jij nu alles ok zitten nu in phnom phen cambodja verhaal volgt later