koh chang - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van sjanrienenhanshannie - WaarBenJij.nu koh chang - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van sjanrienenhanshannie - WaarBenJij.nu

koh chang

Door: Webmaster

22 November 2006 | Thailand, Bangkok

om 6uur stond er een heel vriendelijk mannetje met een veel te klein autootje om ons op te halen, na met 3 man geprobeerd te hebben 4 koffers in een kofferbak te proppen
waar er maar 2.5 in konden werd er gebeld en kwam er een super luxe grote vip bus voorrijden zo royaal hebben we nog niet gereisd na 3 uur te hebben gereden misten we net de boot naar koh chang, we zagen het eiland al liggen en de bui al hangen boven het eiland toen we aankwamen en richting ons resort reden begon het te jawel te regenen,stemming ging meteen onder 0 maar de temperstuur bleef 30 graden in de stromende regen arriveerde we in een prachtig hotel waar we pas over 2 dagen werden verwacht ja hoor we zaten op het verkeerde eiland, na wat heen en weer gebel mochten we blijven we blijven hier nu dus 4 dagen en gaan dan naar koh mak en vandaar uit weer richting bangkok

na een hapje en (2) pilsjes begon de zon te schijnen en zijn we gaan bakken en liggend op ons zonnebedje de zon onder zien gaan het is hier prachtig

Als we buiten komen stappen we in een vakantiefolder zo hoort het op een eilandje te zijn

groetjes en kusjes aan iedereen en zet onze schoen ook maar vast

• 22 November 2006 - 17:46

Jill:

Leuk busje, iets voor ome Hans? Dit strand ziet er wel geweldig uit, wauw....
    Nog geen bericht vanuit het pension, onze bejaarde kat is nog steeds in leven!
    Ome Hans wel goed insmeren he of toch weer lekker de fik er in??

Xxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 22 November 2006 - 18:32

Ben En An Z:

Sjan en Rien
    Zo om 19.00 uur volgen wij iedere dag jullie reis, heel mooi en jullie zullen heel veel genieten, wordt er ook gelachen net zo als toen in Thailand met Paul en cs

• 23 November 2006 - 15:13

Gerda:

hallo luitjes, lees net weer al jullie verslagen was een tijdje achter maar ben nu weer bij. Wat een mooie fotos vooral van de zonsondergangen. Hier is het regen en wind dus geniet daar maar van de warmte. Als jullie thuiskomen is het meteen Sint en dan Kerst,nu voor jullie niet voor te stellen met de zon en die hitte.Ik ben hier druk bezig met suprise maken. Nou ik wens jullie nog veel plezier en geniet ervan. Groetjes Gerda

• 23 November 2006 - 18:03

Fam.v.LanenHoefsloot:

hai vakantiegangers,

hartstikke leuke foto's en verslagen,maarre of we het zo kunnen volgen,maleisie en vietnam en daar bovenop cambodja en dan nog thailand....pfffhhhhh, dat is al haast niet te volgen.!
    Gelukkig geldt er in veel landen dezelfde spreuk:
    Na regen komt zonneschijn.!
    dus geniet er maar van,
    maarre niet te veel bakken zodat jullie mijn tint inhalen,anders voel ik me als indische natuurlijk verplicht om weer een aantal zonnebankies te nemen.!haha..
    Groetjes van ons.!

• 23 November 2006 - 20:39

Patrick:

hannie wa kek de toch beroert,sjan wa lig de toch lekker he,en worden er nog foto s gemaakt van die andere twee of zitte die de hele dag aan de bar