van Cambodja naar Thailand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van sjanrienenhanshannie - WaarBenJij.nu van Cambodja naar Thailand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van sjanrienenhanshannie - WaarBenJij.nu

van Cambodja naar Thailand

Door: Webmaster

21 November 2006 | Thailand, Bangkok

erg bang gemaakt voor de verschrikkelijke weg die we af moesten leggen naar de grens van thailand Poi pet viel het ons nog mee maar om een lang verhaal kort te maken eigenlijk was het een zandpad met diepe kuilen van 150 km lang met 2 auto's vertrokken we richting grens, onderweg een opstopping bij een brug onze chauffeur nam een alternatieve route en toen waren we de doelies kwijt onze chauffeur verstond en sprak geen engels het leek wel een hond die blafte over een zo mogelijk nog slechter weggetje bereikte we de hoofdweg weer en bij het pompstation (wat daar voor door moest gaan) kwamen hans en hannie aanscheuren die chauffeur had nl met een vaartje van 110 de achterstand ingehaald de grens over viel ons erg mee maar het contrast met Thailand valt meteen op hier wel asfalt wegen. ons luxe hotel heeft geen zwembad dus zijn we het plaatsje in om te internetten Rien ligt als een echte thai op 2 stoeltejs in de winkel te slapen
verder alles ok morgen gaan we weer verder
groetjes en kusje aan iedereen

• 21 November 2006 - 10:52

Tiny En Odie:

Wat een belevenis. het ziet er allemaal spannend uit. mooie foto's. en ik ben het met Hannie eens geef mij ook maar friet want die wormpjes in die schaal lijkt mij maar niks. Rien slapen op 2 stoeltjes!denk aan je rug.
    Hans hoe vond je het scooter rijden ? ik kon je niet vinden op de foto tussen al die scooter rijders . Sjan en Hannie ik vindt de hoeden jullie wel leuk staan . geniet maar van de fijne dahen nu in Thailand. doeiiiii
    Tiny en Odie Musters .

• 21 November 2006 - 15:34

Danny:

zo te horen hebben jullie er een zware rit opzitten en kunnen jullie nu 5 dagen uitrusten op het strand

• 21 November 2006 - 18:49

Sylvia:

Hehe, eindelijk kan ik jullie weer volgen :)
    Mis je de friet en frikandellen speciaal nu al Hannie, je moet nog bijna 2 weken rijst en kip eten.
    De kinderen hebben de schoen gezet en luidkeels onder in de open haard staan te blèren.
    Morgen mogen ze op het Tennispad de schoen zetten dus dat is weer dolle pret (ze hebben nu wel een hoop minder speelgoed).
    Zo te zien hebben jullie het goed naar de zin en beleven jullie heel veel.
    De muizen zijn verhuisd naar het Tennispad :)
    Ik kan nu weer goed slapen.
    Veel plezier en tot snel.

Dikke kus Evan, Maudi en de rest.

• 25 November 2006 - 14:55

An En Ben Z:

Wat genieten jullie toch, zijn erg benieuwd, jammer dat er geen zwembad was in dat hotel, water heb je zo hard nodig. Heel veel plezier, doei