rennen - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van sjanrienenhanshannie - WaarBenJij.nu rennen - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van sjanrienenhanshannie - WaarBenJij.nu

rennen

Door: Webmaster

25 Oktober 2007 | Maleisië, Kuala Lumpur

vanochtend om half 10 uit ons bed gebeld door "ons" mannetje hij had kaartjes voor Petronas om 10.15 uur om 10 uur kwam hij ons halen, we springen uit bed kleden ons aan rennen langs het ontbijt en in de auto, hij rijd de straat uit en we staan in de file om half elf kwamen we aan mochten er niet meer in onze gids is een tijdje bezig geweest en ja hoor gelukt wat een heerlijk begin van een vakantiedag.en Jurgen zeg maar tegen Jan dat hij iets heel moois heeft gemist,

van middag via alle mogelijke manieren van vervoer naar de Batu caves geweest, dit is een tempel in een grot 272 treden (en dan nog 100) omhoog maar wel de moeite waard

gisteravond nog even de markt op gegaan en een clubje amerikanen ontmoet, een ervan was jarig om twaalf uur dus dat hebben we mee gevierd,

morgen vertrekken we naar de Taman negara
de jungle in

• 26 Oktober 2007 - 08:04

Jill:

Hallo Jungle-apen, jullie krijgen de groeten van Carolien en Jan Bongaerds!!
    Doen jullie voorzichtig!!

• 27 Oktober 2007 - 08:14

Henk En Marianne:

Hoi Sjan, Rien, Hannie en Hans wat is het prachtig land.
    Biertjes en wijntjes! En de rest natuurlijk.

• 27 Oktober 2007 - 14:36

Piet En Jeanne:

Tamar Negara, heel erg leuk, zijn wij ook geweest, je krijgt wel een harde kont in de boot.Als jullie een nachtsafarie kunnen maken moet je dat zeer zeker doen, je kunt er ook met een band de rivier afdalen, moet ook heel erg leuk zijn, maar dat hebben wij toen niet gedaan, omdat we toen iets anders hadden.Wij zitten ondertussen in Hoian, hele leuke stad, daarna vliegen we naar Ho Chi Min Stad, de Meng Kong Delta, en Cambodja, dus hetzelfde als jullie gedaan hebben. En jullie doen ongeveer hetzelfde, als wij gedaan hebben, ik hoop alleen dat jullie op Lan Kaie, beter weer hebben als wij, wij hadden heel veel regen.
    Heel veel plezier nog, maar dat zal zeker wel lukken. We bellen in ieder geval als we thuis zijn, om onze avonturen uit te wisselen. Groetjes, Jeanne en Piet