de kreet - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van sjanrienenhanshannie - WaarBenJij.nu de kreet - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van sjanrienenhanshannie - WaarBenJij.nu

de kreet

Door: Webmaster

29 Oktober 2007 | Maleisië, Kuala Lumpur

Jurgen om jou te plezieren net een kreet bedacht:
vallen vallen en weer op staan,
er is er n l vandaag weer een gevallen bij de jungle walk, ligt aan het schoeisel niet aan de leeftijd!!!!!

oja nog vergeten te zeggen dat Rien Hans en Sjan ondanks lange broek sokken lange mouwen etc toch bloedzuigers hadden BRR Jill

vandaag een tocht gemaakt door de Highlands hier is Hannie de held let op de foto's.

het is hier in de bergen zo'n 15 graden en elke avond een bui morgen naar de eilandjes dus hopen we op zon
zodat Redman weer met snorro op pad kan.

Corrie als je de shirts nodig hebt Christel van Multitext bellen.
En Christel dit is reklame dus !!!!

dikke kus voor Evan Maudi kleine Robin en nog kleinere Quintes.

en Maudi mag de volgende vakantie met oma mee.

Doei en tot lezens

• 29 Oktober 2007 - 15:53

Wij:

wij kunnen op deze K. computer (= kei slome computer) geen foto's plaatsen dus die houden jullie tegoed

• 29 Oktober 2007 - 15:56

Jurgen:

Mijn kreet kennen jullie ondertussen ook wel denk ik.

Als ik dat allemaal zo lees lijkt het me veiliger om volgend jaar maar gewoon met de bus naar Lloret de Mar of Benidorm te gaan ipv die avontuurlijke uitstapjes :)

Overigens staat de landkaart nog steeds om Kuala Lumpur, het zou leuk zijn als we konden zien waar jullie nu ergens zijn.

Gr en in afwachting van het volgende bericht.

• 29 Oktober 2007 - 16:00

Jurgen:

Moest trouwens van jan vragen of je naar Georgetown gaat ?
    En heb je die stinkvruchten (Durian) al gegegeten, want daar heb ik nog niets over gehoord ? Sowieso hoor ik niets over het eten, ik neem aan dat je toch niet elke dag Maccie Smakkie hebt gehad ?

• 30 Oktober 2007 - 19:45

Jill:

Gatver bloedzuigers!!! Even een tip voor Redman, gebruik deze vakantie een zonnebrandcreme met factor!! Robin heeft volgende week een verrassing voor jullie.... Vandaag met de dames van de gym bij elkaar gekomen, jullie hebben echt de mooiste kleindochter!! hahaha

• 31 Oktober 2007 - 07:48

Selina:

hoi mensen,

Volgens mij vermaken jullie je daar wel in de jungle. Heel veel plezier nog! En ook van mijn papa en mama natuurlijk.

Groetjes van Selina.

• 31 Oktober 2007 - 19:17

Henk Van Lanen:

hallo ik kan ook al met een computer internetten hoor!! dus hier een bericht van familie van Lanen, nog veel plezier. De Griek ziet ons binnenkort verschijnen...