angkor en nog wat - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van sjanrienenhanshannie - WaarBenJij.nu angkor en nog wat - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van sjanrienenhanshannie - WaarBenJij.nu

angkor en nog wat

Door: Webmaster

20 November 2006 | Cambodja, Khett Siem Reab

we hebben een prachtige dag bij de tempels van Angkor wat gehad. heel groot complex te beginnen met de tempel die over woekerd is met bomen midden in de jungle, daarna de tempel van tomb raider, het werd wel heter en heter tot wel 40 graden onze gids liep met een paralpuutje en had het niet meer maar wij harde brabanders ( en we hadden er voor betaald natuurlijk) gingen gewoon door angkor tempel hebben we beklommen maar ja wat naar boven gaat moet ook weer naar beneden en dat was nog een hele onderneming op smalle richteltjes en vasthouden aan bloed hete stenen, maar we zijn er nog.

daarna naar een armetierig dierentuintje volgens mij niet echt voor toeristen, maar de kinderen waren er erg aardig en zeurde niet om geld.

we maken zoveel mee dat we de helft vergeten of niet weten welke dag het is.we hebben gegeten in een restaurant dat werd gerund ( onder begeleiding) door straatkinderen ze leren zo te werken in de bediening en in de keuken,
bij toeval kwamen we langs een opvanghuis voor straatkinderen waar we werden binnen gevraagd, heel gastvrij die mensen hebben niks maar wij kregen flesjes water omdat het zo warm was, donatie gedaan natuurlijk

naar de massage geweest ivm het klimmen behoorlijk spierpijn, bij blinde masseurs (feeling eyes)die zo dan in hun onderhoud kunnen voorzien ook een project van bovenstaande organisatie.

om half elf kun je niks meer bestellen want om elf uur sluit de tent ????

dan maar met rijstwijn bier en duyvis aan het zwembad ons eigen feestje bouwen

zo juist gegeten bij de red piano gerund door een belg erg druk en erg lekker, de cambodjaanse kmer gerechten gaan er goed in
behalve hannie die heeft liever friet

foto's vandaag niet want ik zit achter een aftandse computer en die is zoooooooooo traag

leuk dat jullie allemaal meereizen en reageren

Martin gefeliciteerd met je verjaardag nog geen riem gevonden (mag het een paar centimeter minder zijn) de mensjes hier zijn zo dun

oja ook nog naar de krokodillen geweest brrr wat een enge beesten

morgen vertrekken we naar thailand dat schijnt ook een belevenis te zijn de grens passeren en overmorgen liggen we op "ons" eilandje

heel veel groetjes en tot horens
ps de cambodjanen zijn trouwens wel slim die laten de toeristen in dollars betalen zodat het hier een stuk duurder is dan in vietnam maar nog steeds spotgoedkoop.

• 20 November 2006 - 18:55

Peer.v D.heuvel:

nog heel veel plezier in thaland

• 21 November 2006 - 07:59

Jurgen:

gotver de gotver nog steeds geen PC !!!
    P. Sagt gaat vandaag effe Mycom op zijn kop zetten want hij gaat hem zelf ophalen, beste mensen veel succes daar.
    Dus vanavond op zeker weer online.
    Veel plezier in Thailand, geniet er maar van want het is nog maar even en dan kan je hier gaan zitten bibberen in de regen en de kou.

Jan kan daar morgen al van genieten want die zit al in het vliegtuig.

• 22 November 2006 - 17:39

Jill:

Ik lees niks over die lekkere wormen, hebben jullie lekker zitten smikkelen? Als jullie dat niet gedaan hebben, vindt Johan jullie maar watjes! Het huis staat er nog steeds en ons foto-album is klaar, Geweldig!!!!!!!

Groetjes Jill