han en sjan tran komme eran - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van sjanrienenhanshannie - WaarBenJij.nu han en sjan tran komme eran - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van sjanrienenhanshannie - WaarBenJij.nu

han en sjan tran komme eran

Door: Sjan

03 November 2009 | Vietnam, Hanoi

Om 15 uur hollandse tijd vertrokken uit Den Dungen,

Voorspoedige trip naar schiphol waar we mooi op tijd vertrekken naar Zurich, daar hebben we een snelle aansluiting naar Bangkok,waar we om 15.30 (plaatslijke tijd)(in Nederland is het dan 6 uur vroeger)
aankomen, we moeten om 18.30 ons toestel naar Hanoi-Vietnam hebben dus meer dan tijd voor een hapje en een drankje (denken we!!!!)
maar dan komen er maar 2 koffers van de band ipv 4 Hans en Sjan zijn de LUL......
Formulieren invullen etc en dan als de wiedeweerga onze instapkaarten halen gelukkig klopt dat allemaal wel en komen we zonder iets te eten om 18.15 bij de gate aan,
Als we in Hanoi aankomen even de visa regelen en dan naar de kofferband oeps daar willen de 2 overgebleven koffers maar niet komen,
wat blijkt staan we gelukkig bij de verkeerde band.

onze taxibusje staat al te wachten het is ondertussen 21.30 dan vertrekken we naar ons pension waar Cees ons verwelkomt met een lekker koud Hanoi biertje, en waar we gelukkig nog wat snel (door de dochter) gehaalde broodjes kunnen nuttigen.
Na nog een pilsje om de vakantie te vieren vertrekken we naar boven om te kijken waar we allemaal mis op zullen pakken, er worden slippers en onderbroeken uitgewisseld en ook zit er in 1 koffer douceschuim tandenborstels etc.
een geluk ik weet al wat ik morgen aan zal doen.

zeer luxe op elke kamer een computer zodat het thuisfront onze eerste avonturen kan lezen, morgen eerst maar even shoppen en hopen dat de koffer alsnog komt want overmorgen vertrekken we hier alweer,

Jurgen een kreet is er nog niet maar we hebben de Peenvogel ontslagen en Han en Sjan Tran zullen op rapport gaan.

Danny bedankt voor je enveloppe

Ik kijk even om en jawel hoor Rien slaapt al en dat ga ik nu ook doen.

de sfeer is goed ondanks dat we ruim 26 reisuren in de benen hebben.

tot het volgende verhaal
chin chao

tot de volgende keer.

• 02 November 2009 - 18:03

Jeanne Schellekens:

ha vakantiegangers, ik heb jullie berichtje nog niet gelezen, maar zag dat er nog niemand gereageerd had dus vlug dan ben ik meteen de eerste, lukt in ieder geval beter dan bij jou sjan, ga nu vlug lezen, groetjes jeanne schellekens

• 02 November 2009 - 18:08

Jeanne Schellekens:

Heb nu jullie berichtje gelezen, geen goed begin, maar jongens als ervarenreizigers, weten jullie toch dat zoiets kan gebeuren, als wij op vakantie gaan, zit er altijd, wat kleding ondergoed in de koffer van piet en andersom, kun je dit probleem voorkomen, maar jij hebt je zus bij (die ik helaas niet heb) dus dat probleem is op te lossen.
    En de bagage, komt goed word vanzelf gebracht (maar toch even behelpen)
    Doe de groeten aan Cees en zijn familie, en geniet van het mooie vietnam, met zijn vriedelijke mensen.
    Groetjes jeanne en piet

• 02 November 2009 - 18:58

Tiny & Odie:

Hallo Vakantiegangers
    Ik wens jullie allen een fijne vakantie en eem mooie reis toe en volg jullie reisverslag doei....

• 02 November 2009 - 19:08

Jurgen:

Gelukkig heelhuids aangekomen, hoe is het weer op het moment, al last van tyfoon Mirinae gehad daar of is die al afgezwakt ?

Dus jullie hebben wel alle bagage nu in tegenstelling tot de sms die ik kreeg ?

Ik heb een reisverslag gelezen van mensen die ook bij Cees gezeten hebben (in 2004).
    Als die chauffeur nu nog voor Cees werkt dan denk ik wel dat ik weet wat de kreet wordt deze vakantie: Chauffeur, Chauffeur rij een bietje deur....

In afwachting van het volgende bericht.

• 02 November 2009 - 19:13

Cor En Ria:

Hallo reizigers,
    Gelukkig, jullie zijn ook weer op reis. We begonnen ons al schuldig te voelen, zo vaak zijn we onderweg. We vinden trouwens ook dat je altijd wel een vakantie gepland moet hebben!!! Geniet ervan. Hebben jullie trouwens de medereizigers wel gewaarschuwd? Wij weten dat Rien altijd wel lijm, schaar, plakband etc. bij zich heeft, maar ja... dat betekent dat het ook vaak moet worden gebruikt. En dat is weer..... Nee, luitjes, heel veel plezier. We zullen jullie weer volgen.

Groetjes uit de polder van Cor en Ria

• 02 November 2009 - 19:27

Martha.van-breugel@t:

Hoi luitjes fijne vakantie.gr Martha enChrist.

• 02 November 2009 - 19:44

Sanne:

Hoi Opa en Oma en ome hans en tante Hannie,

He wat hebben jullie weer pech.
    Ik heb Mama voor ik ging slapen even gezegd dat ze wat naar jullie moest typen.
    Ik zal morgen samen met Robin kijken wat jullie nog meer meemaken.

Dikke kus

• 02 November 2009 - 19:45

Henk En Marianne:

Hoi allemaal,

Wij wensen jullie een prettige reis toe! Geniet ervan!
    Veel succes in Vietnam!
    Wij kijken en luisteren.
    Doeg en houdoe en moi!

• 03 November 2009 - 08:41

An/Ben Zielschot:

Het leven is kort, daarom veel genieten, wij doen dat ook. Heel veel plezier en voorzichtig in dit land, kom gezond terug. wij volgen jullie reis. Wij moeten eens een afspraak maken bij terugkomst. oke

• 03 November 2009 - 17:43

Corrie:

Hallo Sjan Rien Hans en Hannie.

Fijn dat jullie goed in Vietnam zijn aan gekomen
    Ik hoop dat jullie koffers er snel zijn.

Verder veel plezier als jullie de komende dagen op pad gaan.

Groetjes Corrie

• 04 November 2009 - 00:51

Heads Together:

Heej lieve luitjes,
    Gelukkig dat jullie goed zijn aangekomen. Wat een ellende. Moet er niet aan denken. Maar ja jullie zijn met z'n viertjes en Sjan kennende komt het allemaal goed. Wij zijn vreselijk druk met ons record en onze reis en Keniadag, Sjan je weet wel. Toestemming gekregen van de Burgemeester van Den Haag. Alles gaat door. TV gaat niet door. Omdat we geen slinger meer hadden was het niet meer spectaculair voor Irene van Life4you. Maar we gaan natuurlijk gewoon door en doen net alsof we dit dagelijks doen. hahaha. Marco van SlS ingeschakelt. Doortje en Eline blokken momenteel voor hun proefwerkweek en dus gaan wij Maarten,Linda,Ghislaine,Debbie en ik er voor. We doen wat we kunnen om dit record te halen. Spannend hoor. Morgen afspraak voor Keniadag in Den Bosch. Ook spannend, maar Jeruto vond me een schatje, dus komt allemaal goed. Alle vertrouwen erin. Misschien lees je toch de mail wel Sjan en zo blijf je op de hoogte van ons wel en wee. Zorg je wel goed voor ons erelid? Geef hem maar een knuffel van ons allen. (ben je nog ff bezig! x alle leden)Lieve groetjes van ons allemaal voor jullie alle 4 maar speciaal voor Sjan en Rien.XXX
    Ingrid

• 04 November 2009 - 18:24

Familie Van Lanen:

Hallo loempia's,

Fijn dat alles weer terecht is, nu afwachten of ze ook nog die kant op komen... Veel plezier met die exxxxtra smalle stringetjes hahaha

Kus van Robin
    Liefs Jill