thailand - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van sjanrienenhanshannie - WaarBenJij.nu thailand - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van sjanrienenhanshannie - WaarBenJij.nu

thailand

Door: Han en Sjan Tran

20 November 2009 | Vietnam, Hanoi

Gisteravond even wat eten in de stad en dan vroeg naar bed (was de bedoeling) maar zoals altijd is het dan juist heel gezellig het is dus 12 uur geworden en om 5.30 weer wakker, even ontbijten en dan met de taxi door de ochtendspits naar het vliegveld nou het filmpje dat we hebben geplaatat is niks vergeleken bij wat we vanochtend zagen,

Dan met het vliegtuig naar Bangkok even uit en inchecken (doorlabelen dat durven we niet meer) en dan door naar Surathani dit is een plaastje in zuid thailand aan de grens bij Birma, alles geregeld vanuit de luie stoel thuis en als we aankomen staat er o internetwonder een man klaar met een briefje met onze naam,
om ons op te halen we zitten u in een restaurantje te eten en te internetten en morgen door naar "onze" belg op Koh payangh PenPland,het moet een paradijsje zijn dus de verwachting is hoog gespannen en zoniet dan gaan we gewoon ergens anders heen,

het eten is hier pittiger dan in VIetnam dus de eerste hete kipjes hebben we net op
tot horens en Pietje je denkt toch echt niet dat die mannen jou mogen bellen he.
wat we wel nodig hebben is een leuk logeeradresje in Hua hin.

dikke kus

• 20 November 2009 - 13:36

Jurgen:

Hoe heet het hotel in Koh Payangh

• 20 November 2009 - 13:38

Jurgen:

Oh zie nu pas dat er al meer filmpjes op staan, kijk vanavond wel effe verder. watr een t....bende met die brommers.
    Als bejaarde heb je weinig kans om over te steken :)

• 20 November 2009 - 14:17

Gerda En Wolfgang:

Hallo luitjes,
    Heb net jullie reisverslagen weer allemaal gelezen, heel mooi daar zo ik lezen kan,moet genieten van jullie verslag want ik denk niet dat ik ooit zo ver kom.Knap hoor oma's dat jullie aan zo'n parachute gaan hangen maar kijk wel goed uit we zien jullie graag gezond weer terug komen.
    Nou nog veel plezier en geniet ervan.

• 20 November 2009 - 19:57

Jeanne Schellekens:

Leuk dat filmpje, heel herkenbaar, onverstelbaar dat het allemaal goed gaat.
    Geniet er nog even van.
    Groetjes Jeanne en Piet

• 22 November 2009 - 13:00

Piet:

ik weet wel een paar adressen.maar die mag ik van de dames niet door bellen.sorry hans en rien
    even tandjes bijten
    maar er zijn genoeg hotels te vinden in de stad.ik zie wel op de mail of het jullie gelukt is.maar daar hoeve wij ons niet zo druk om te maken.als je kijk wat een organisatie leitster daar rond loop
    tot horens