aftellen kan beginnen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van sjanrienenhanshannie - WaarBenJij.nu aftellen kan beginnen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van sjanrienenhanshannie - WaarBenJij.nu

aftellen kan beginnen

Door: Sjan

21 Augustus 2011 | Nederland, Amsterdam

Het aftellen kan beginnen nog 10 weken en we zijn in indonesie

• 28 Oktober 2011 - 04:10

Danny:

een goede reis en een prettige vakantie

• 30 Oktober 2011 - 08:41

Sjanrienenhanshannie:

verhaal maat even zo lukt niet anders

Jullie zullen het niet geloven maar de reis was een fluitje van een cent we hebben een perfecte reis gehad, het vliegtuig vertrok stipt op tijd, 3 films later zijn we in Dubai, waar we het vliegtuig uit mogen maar ook weer meteen erin,
    we vliegen door naar Jakarta en komen precies op tijd 8 uur lokale tijd aan, Garuada heeft geod voor ons gezorgd constant eten en drinken amper tijd om te slapen.
    na even zoeken wij stonden al buiten en hij nog binnen vinden we onze chauffeur tjoetjoek, die brengt ns naar ons hotel, we maken een stads wandeling door een lelijke vieze stad,daarna lunchen en zwemmen en slapen we wat s'avonds doen we in plaats van speed daten, speed eten, we gaan een tentje binnen waar het lekker vol zit en voordat we met onze ogen hebben geknipperd staat de tafel vol met allemal gerechten die we niet hebben besteld het is de bedoeling dat je achteraf betaald wat je hebt gegeten al neem je maar 1 hapje dan is het betalen en aangezien niemand engels spreekt kan ook niemand vertellen wat we eten dus proberen we maar van alles, de nederlands vlag komt op tafel te staan en we maken nog een mooie foto van deze kitch omgeving (geen aanrader).

Nog een biertje aan de bar (we zijn er nog niet uit of er wel alcohol in zit) en dan naar bed,
    vanochtend stads tour door Jakarta en nog steeds hebben we niet echt iets moois kunnen ontdekken,

We hebben Tjoetjoek en zijn busje (10 persoons dus plek genoeg)voor de reis gereserveerd.

nu zitten we in de bergen Bogor tussen de rijst velden, helaas of gelukkig het is maar hoe je bekijkt begint er een tropische regenbui helaas kan onze wandeling door de sawa's niet doorgaan maar gelukkig we waren nog niet op pad, net even wat gegeten nu aan het internet en zo meteen maar zien wat we kunnen doen.
    we maar wat

• 31 Oktober 2011 - 07:46

Jeanne Vd Heijden, :

Hoi luitjes,
    Zoals ik kan lezen is het nog in evenwicht. De reis is goed verlopen de eerste dag wat minder, dan kan de rest alleen maar beter worden.
    Veel plezier.
    Gr Jeanne. ( zus van Corrie)

• 31 Oktober 2011 - 11:17

Jurgen:

Als ik het zo lees is alleen de reis tot nu toe goed bevallen...

• 31 Oktober 2011 - 15:50

Hubert Vd Doelen:

Nog even de Puncak over en dan komen jullie in het paradijs van Java, de stad Bandung, die bevolkt werd met Nederlandse kolonisten voor de oorlog.
    Maak zeker een tocht door het stadsdeel Dago, daar staan nog veel gebouwen uit de koloniale tijd.