Sidemen - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van sjanrienenhanshannie - WaarBenJij.nu Sidemen - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van sjanrienenhanshannie - WaarBenJij.nu

Sidemen

Door: Sjan

15 November 2011 | Indonesië, Ubud

Hallo allemaal
We zaten een paar dagen in de middle off nowere en hadden geen internet, vanuit Lovina een prachtige rit door de bergen naar Sidemen het was de moeite waard in een homestay van de plaatselijke schoolmeester lihat sawa op de helling van een berg met een prachtig uitzicht mooie sawa,s we hebben een festival op school bezocht en een mooie maar zware wandelng gemaakt langs dorpjes waar amper ooit een toerist komt er is dan ook niet veel te beleven behalve rust en de natuur,gelukkig hebben we in Lovina arak en cola ingeslagen en op het balkon een spelletje yatzee gespeeld hoe meer arak hoe meer lol,culinair gezien was het een ramp koud eten en aangebrande pizza maar de omgeving maakte veel goed lekker in het zwembad tussen de rijstvelden,Hannie en Sjan gaan ook nog achteropeen brommertje naar het dorp daarna willen we nog arak inslaan weer achterop de brommer naar een mannetje die dit zelf blijkt te maken dit durven we toch niet aan. vandaag naar Ubud gereist waar het heel toeristisch is dus unne goeie pizza moet vandaaag wel lukken
Vanmiddag hier het apenbos bezocht vol brutale apen,
maar wel leuk,nu nog even zwemmen en de plannen voor morgen maken,zojuist komt een heel brutale aap bij ons aan het zwembad zitten
In Java is idd regentijd begonnen elke middag een flinke bui tot op heden op Bali geen probleem
Fijn dat met iedereen goed gaat wij houden het hier nog wel even uit

Heel veel betrschap Piet

Dikke x

• 15 November 2011 - 09:43

Jurgen:

Hier geen regentijd, elke dag stralend weer

• 15 November 2011 - 11:45

Jill:

Wel stralend weer hier, maar verrekkes koud!! Handschoenen en mutsen worden weer van zolder gehaald!
    Ik kan wel een warm zonnetje gebruiken....
    Tot volgende week!
    Dikke kus

• 16 November 2011 - 09:06

Hubert:

Wat leuk dat jullie ook iets avontuurlijks kunnen beleven daar op Bali, logeren in een homestay, een mooie wandeling maken in de bergen en een school bezoeken, en de arak niet te vergeten natuurlijk, dat is weer eens iets anders dan een bir bintang.
    Hier hebben we dinsdagmorgen het ijs van de autoruiten moeten krabben, maar de temperatuur blijft hier de komende week nog tot 10 graden klimmen, nog wel lekker om te fietsen met handschoenen aan.

• 16 November 2011 - 18:08

Jeanne Schellekens:

Hallo allemaal
    Eigenlijk heb ik niet zo veel te vertellen, hoe het weer hier is, hebben jullie al kunnen lezen, maar iedere keer maar een paar reacties, daar doe je het niet voor, hé Sjan.
    Dus lieve mensen, die ook de reisverslagen lezen, mocht je dit toevallig lezen, reageer dan een keer.
    Want voor Sjan Rien Hans en Hannie is dit iedere keer weer leuk, reacties te krijgen.
    Wat je schrijft, maakt niet uit, als je maar een keer schrijft.
    Ik vind het in iedere geval iedere keer weer leuk, om te lezen hoe jullie het allemaal ervaren.
    Geniet er nog van, we zien elkaar snel
    hopelijk kan ik dan al de foto's zien.
    Groetjes jeanne