Ketut - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van sjanrienenhanshannie - WaarBenJij.nu Ketut - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van sjanrienenhanshannie - WaarBenJij.nu

Ketut

Door: Sjan

18 November 2011 | Indonesië, Sanur

Hallo

we zitten nu op onze laatste bestemming van onze reis in een zeer luxe hotel in Sanur het Puri santrian,
afgelopen woensdag gingen Hans Rien en ik een wandeling maken naar de goeroe Ketut Liyer van het boek en de film eat pray love, na een wandeling van een half uur kwamen we in het spirituele centrum, maar natuurlijk waren wij niet de enigste je moest een nummertje trekken en we zouden 3 to 4 uur moeten wachten, met het risico dat 98 jarige Ketut te moe zou zijn en zou stoppen met zijn handlezingen, daarom Rien en Sjan de volgende ochtend om 7 uur op de fiets naar Ketut daar aangekomen waren ook weer meer slimmerikken een nummertje wezen trekken nummer 10 konden we pakken, daar hadden we gezien ons programma geen tijd voor dus wandelede we wat rond er was verder niemand en op eens ging de deur open en daar stond Ketut die ons aansprak wat we daar zo vroeg deden en dat we nummertje moesten pakken, Rien zei dat we daar geen tijd voor hadden en toen zei hij kom maar hier zitten en daar kregen we een handlezing in de stilte van het centrum heel bijzonder, daarna op ons fietske weer terug naar Ubud voor het ontbijt nog lekker zonnen en toen naar Sanur waar we weer verder gingen met zonnen aan een van de 3 zwembaden en aan het strand, als je de bedjes ziet heerlijk alleen de handdoek leg cultuur heeft hier ook toegeslagen jammer,
er staan zelfs 2 drijvende platforms in zee met ligbedjes het ziet er hier prachtig uit,

Evan heel veel succes morgen met de wedstrijd. en maak er een mooi kampioensfeestje van.

Hallo Sanne ik heb je mooie foto met zwarte piet gezien en Robin samen met Lenn verkleed als Pietje heb ik ook gezien leve hyves eb facebook,
dikke kus voor Maudi Evan Robin Sanne en kleine Ton en ook voor de papa's en mama,s

Jessica hoe was je optreden???

selamat siang

• 18 November 2011 - 09:09

Syl:

Hoi vakantiegangers

Rust lekker nog een paar dagen uit want het zit er bijna weer op.
    De kinderen zijn blij dat jullie weer naar huis komen (en de grote kinderen ook). Morgen is het kampioensfeest waar Evan erg naar uitkijkt. We gaan met zijn alle op de fiets dus het zal wel flink gevierd gaan worden.Maudi gaat vanmiddag een spandoek maken en de vuvuzela toeters liggen al klaar. Maudi kijkt veel naar het sinterklaasjournaal en op de site kun je berichtjes sturen naar de Sint. Dit doet ze elke dag soms wel 10 keer! Daar staat ook een schoenzet kalender op waar je in kunt vullen wanneer je je schoen mag zetten...Deze is al vrij vol geschreven en natuurlijk heeft ze er ook oma H bijgezet.p.s. oma je bent op tijd terug om zelf schoenen te gaan kopen.
    nog veel plezier dikke kus van ons

• 18 November 2011 - 17:39

Tiny En Odie:

Jammer dat het er weer bijna op zit.
    Jullie zullen de zon en het heerlijke zwembad en hotel wel gaan missen.
    en die mooie geweldige ervaringen.
    Geniet er nog van en een fijne reis terug naar Holland .

• 18 November 2011 - 19:03

Jeanne Schellekens:

Nou zeg, je maakt ons wel nieuwsgierig,
    wat die ketut nou eigenlijk gezegd heeft, klopt er iets van, of is het allemaal larie?
    Nou ondanks dat, altijd leuk zoiets mee te maken.
    Geniet nog een paar dagen, van het heerlijke weer (zou wel even willen ruilen, wie niet).
    Heb een druk weekend voor de boeg, dus houd het kort.
    Groetjes allemaal .
    Jeanne en Piet

• 19 November 2011 - 14:41

Jessica:

Hallo. Hallo

Hier is de rust weer wedergekeerd.
    Sanne vind t nu toch wel te lang duren hoor. Ton heeft ondanks het voorval van donderdag genoeg praatjes en kletst voir 10. Van wie hij dat heeft?
    Vanavond lekker thuis met vrienden en morgen met Sanne naar Djumbo's grote sinterklaasfeest.
    Ben benieuwd.

Ons optreden ging volgens de mensen in de zaal super! De manben vonden t ook gaaf. Had me vlak voor t optreden wel wat moet ingedronken met een lekkere zeikerskroon.
    Heerlijk dat we gister gewoon naar huis konden toen we het om 2 uur beu waren en niet joeven te wachtwn op de caps die afgaan.

Verder eigenlijk niet zoveel nieuws hier.

Tot snel.
    Dikke kus ons

• 19 November 2011 - 17:51

Rita En Piet:

Hallo vakantiegangers.

Heb net jullie verslag gelezen en het was een reis om nooit meer te vergeten,maar dat zullen wel meer reizen zijn van jullie.
    De foto's zijn ook heel erg leuk en jullie zullen best wel veel gezien hebben,en nog tijd voor andere dingen als ik het goed lees.
    Hier was het zonnig vandaag en 10 graden. Ik hoop dat je de rest van je tijd goed besteed voor een lange reis terug naar huis.
    Allemaal de groetjes en tot ziens.