Evan Kampioen - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van sjanrienenhanshannie - WaarBenJij.nu Evan Kampioen - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van sjanrienenhanshannie - WaarBenJij.nu

Evan Kampioen

Door: Sjan

20 November 2011 | Indonesië, Sanur

ole ole ole he Evan is the champion

ja hoor wij zijn hier super trots op onze voetbalkampioen en hebben ondanks dat we het kampioens feest hebben moeten missen er hier een paar bintang en arak op gedronken.

nog een paar dagen niksen en lekker van de zon en zee genieten ca 32 graden hier en dan weer terug naar de kou die we niet missen, maar natuurlijk wel onze lieve klein- en grote kinderen,

Ja Jeanne bij Ketut alles goed veel liefde gezondheid geld en we worden 100, en als dat in goede gezondheid mag vinden we dat geen probleem,
dit is natuurlijk zijn algemene praatje maar frappant was dat hij tegen mij zei dat ik niet zo hard moest rijden!!! en dat Rien erg haastig is en snel in zijn werk toch grappig niet?

Rien en ik hebben ons zojuist laten verwennen in de spa van het hotel en massage bodyscub en ingesmeert met yoghurt om daarna lekker te liggen in een bloemenbad met een verse kokosnoot, wat een verwennerij.

Nu gaan we de doelies weer op zoeken die dankzij moi een heerlijk bedje hebben ben nl om 7.15 al naar het strand gegaan en heb daar verder geslapen op een superbed.

groetjes von ons allemaal

• 20 November 2011 - 08:01

Evan En Maudi:

Hoi allemaal

het was gisteren een superfeest! Champagne op het veld na de wedstrijd en toen met zijn alle onder de douche met onze kleren aan..
    Daarna in de kantine op (we are the champions ) op detafels met heel het elftal. We hebben ook nog een elftal shirt gekregen met onze naam erop en E 3 kampioen! en een heel mooi schildje. Daarna natuurlijk een frietje en buiten spelen.Maudi heeft heel de middag achter de bar El geholpen met glazen ophalen en afwassen.Dus die vermaakte zich ook prima. De papas en mamas vermaakte zich ook prima met menig pilsje en uiteindelijk gingen we om 17.30 naar huis. Super leuk dat jullie Evan gebeld hebben vond hij echt gaaf.Vanmiddag gaan we de Sint inhalen langs het kanaal en daarna uithangen op de bank. tot snel kus van ons

• 20 November 2011 - 10:43

Corrie En Ton:

Jullie hebben een prachtige hofzitting gemist het was weer als van ouds. Super optreden van de 2 JJ's
    Jaap en Jeroen. optreden van de koude kant was heel goed, jammer dat Jessica zaterdag niet mee deed.
    We missten jullie wel, bedankt nog voor de super plaatsen aan de band.
    Wij wensen jullie nog fijne dagen toe en een goede terug reis tot ziens.

• 20 November 2011 - 11:32

Hubert:

Nou jullie zullen wel uitgerust zijn als je weer het vliegtuig instapt, deze mooie reis zit er weer op, een mooie ervaring waar je nog vaak aan terug zal gaan denken.
    ik wens jullie een goede reis terug naar Nederland.

selamat jalan pulang.

• 20 November 2011 - 12:42

Jeanne Schellekens:

Nou samen honderd worden in goede gezondheid, wie wil dat nou niet.
    Onze Pa is goed op weg, word vandaag 94, en hij wil geen zitfeest, maar samen gaan bowlen, met kinderen en kleinkinderen (ik hoop dat ik wat dat betreft een echte Mutsaers ben) want op die manier oud worden wil natuurlijk iedereen.
    Geniet nog even van alles daar.
    Groetjes jeanne en Piet

• 20 November 2011 - 14:28

Cor En Ria:

Sjan toch, doe jij daar ook aan mee?? Een strandbed bezet houden door een handdoek op te leggen? Nou geniet nog maar een paar dagen en doe genoeg reserves op voor de komende winter.
    Goede thuisreis en tot horens.

• 21 November 2011 - 04:15

Sjan:

moet toch ff reageren, ik doe niet mee aan het handdoekje leggen ik ging er nl zelf op liggen, lekker slapen aan het strand hoor Ria, je moest dat toch weten, nu nog ff genieten van de heerlijke warmte en dan naar huis.