Chang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van sjanrienenhanshannie - WaarBenJij.nu Chang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van sjanrienenhanshannie - WaarBenJij.nu

Chang Mai

Door: Sjan

03 Januari 2019 | Thailand, Chiang Mai

Nieuwjaarsdag doen we het rustig aan.
We gaan de nieuwe mall Iconsiam zogenaamd om de kunstwerken te bekijken haha. op het platform voor het gebouw staan idd mooie kunstwerken.
Dan naar binnen,even naar het toilet zodra ik binnen loop draai ik om,om al filmend weer naar binnen te gaan. Er is een prachtige ingerichte lounge daarna een ruimte met mooie klaptafels die volledig zijn ingericht met dingen die een vrouw op een kaptafel nodig heeft. Dan naar het toilet bij het opendoen van de deur gaat de bril vanzelf omhoog en gaat er licht branden in de pot, hij zegt nog net geen goedemorgen.ik zal jullie verdere details besparen maar ik heb alle knopjes toeters en bellen uitgeprobeerd, Rien zit te wachten en vraagt ongerust of ik ziek ben het duurde zolang. Nee hoor maar je MOET naar de WC echt belachelijk zo luxe.
Je kunt in deze mall dagen doorbrengen het is prachtig ingericht met mooie kunstwerken maar niks te koop voor onze portemonnee.wel gaan we een drankje doen op het dakterras naar de prijs kijken we maar niet maar het is heerlijk zitten met een prachtig uitzicht.
De rest van de dag lekker relaxen aan het zwembad wat eten en de trein naar Chang Mai pakken.
Keurig netjes deze nieuwe expresdtrein en ook keurig op tijd vertrekken we, het is prima te doen met een sangsom erbij en zo komen we redelijk uitgerust om 7.15 aan in Chiang Mai waar we al meteen kunnen inchecken bij ons rainforest boutique hotel.
De dag brengen zwervend door de stad door,we drinken wat we eten wat en we bezoeken een Wat,

De volgende dag weer om half 7 op we gaan ziplinen yeah.
We worden met een busje de bergen in gebracht na instructies gaan we op pad. Met een groep van 13 en 4 instructeurs.de jongste is een meisje van 9.We klimmen klauteren vliegen door de jungle hebben een aantal abseils wiebelbruggen er word wat afgegild maar van plezier dan toch.
Na de laatste jump lopen we door de jungle langs een mooie waterval terug naar het startpunt waar een lekkere Thaise lunch klaarstaat.
Was een mooie ervaring.
Na een paar gezellige uurtjes aan het zwembad met andere gasten gaan we zo de stad kijken wat deze avond brengt en op zoek naar Loco Elvis het best bewaarde geheim van Chang Mai of nie Monique.

• 03 Januari 2019 - 13:45

Klinkt allemaal weer geweldig
    Geniet ervan

• 03 Januari 2019 - 16:15

Monique:

Haha: “we gaan backpacken en slapen in een goedkoop guesthouse en gaan gratis naar een luxe toilet”

• 03 Januari 2019 - 19:22

Marianne:

Mooi, genieten maar!

• 04 Januari 2019 - 05:28

Rob En Sil:

Waw, jut en jul weer op avontuur!! Wij genieten vanaf de zijlijn mee!

• 04 Januari 2019 - 07:45

Jill Van Lanen:

Superleuk, avonturiers! Love U

• 04 Januari 2019 - 17:15

Corrie Vonk:

Halo Sjan en Rien de verhaaltjes zijn weer spannend en avonturend.
    Nog een fijne vakantie. En voor Rien een hele fijne verjaardag zaterdag.
    Groetjes Corrie

• 05 Januari 2019 - 12:08