killing fields en reis naar siem reap - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van sjanrienenhanshannie - WaarBenJij.nu killing fields en reis naar siem reap - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van sjanrienenhanshannie - WaarBenJij.nu

killing fields en reis naar siem reap

Door: Webmaster

18 November 2006 | Cambodja, Khett Siem Reab

nou luitjes het bevalt ons prima alleen een druk programma, maar 1 x een vies bedje gehad hoor!!

op 17 11 ging het even mis in het reisprogramma ze waren ons vergeten voor de city tour, dat werd later goed gemaakt door onze lieve "gids" die bibberend en zenuwachtig binnen kwam ze werkte bij het reis bureautje en was nog nooit met mensen op pad geweest.

we begonnen bij de s 21 prison waar ook onze gids Linda nog nooit was geweest ze kende wel de verhalen van haar moeder die daar gevangen heeft gezeten, we waren allemaal onder de indruk wat zijn de mensen daar wreed behandeld en gemarteld, er stond een bordje verboden te lachen nou er viel daar ook niets te lachen.

later gingen we naar de killing fields daar zijn 2 miljoen mensen vermoord en slechts 8000 lichamen geborgen, er was een boom waar ze kinderen tegen dood sloegen om kogels te sparen, en er hing een microfoon zodat je het gekreun van de mensen niet hoorde ongelooflijk dat dit mensen hun eigen volk aan doen niemand is er voor veroordeeld sommige zitten zelfs in de regering.

later nog naar het paleis en andere bezienswaardigheden maar bovenstaand heeft toch de meeste indruk gemaakt.

s'avonds met de toektoek een brommer met karretje het centrum in om te eten, daar kleren gegeven aan een vrouw die daar op de stoep zat met 3 slapende kinderen de kleinste was nog maar een baby, 5 meter verderop stond een grote jeep contrast tussen arm en rijk is erg groot.

vandaag met de ferry (soort sardineblik) over het Tonle sap meer naar siem reap alles is op maat voor de aziaten dus plaats gebrek, zeker voor de heel lange mensen die konden niet eens de wc deur sluiten ze pasten er niet in

nu zitten we in onze nette guesthouse met zwembad en morgen gaan we naar de tempels van angkor wat.

• 18 November 2006 - 13:32

Danny:

ome rien je bent niet bang met een slang om je nek hebben de andere dat ook gedaan,kroon is niet geweest

• 18 November 2006 - 17:24

Jessica:

He luitjes, liggen jullie daar lekker te fikken. Wat een idiote berichten hebben jullie ingesproken op de bruiloft en ome Hans was niet weg te branden. Maar erg leuke dvd geworden. En jill en ik hebben nu allebei de foto's al.

In stijl van de filmpjes; houdoe geluk superrrrrrvakantie gewensten superrrrrfeestje bouwen.
    En nog iets over twee limburgse nonnen?????? Lek mien eens uut dan?????

Doooeeeeeeiiiiiii De van Herwaardentjes

• 18 November 2006 - 22:35

Patrick:

hedde alles nog onder controle luitjes hier gaat alles goed hoor maak er iets mooi's van we volgen jullie

• 19 November 2006 - 11:18

Jack En Dorina:

hoorde gisteren van jullie site dus gaan nu kjken wat jullie allemaal beleven heel veel plezier en ook de groetjes van marianne en henk

• 19 November 2006 - 14:21

Cor En Ria:

wat een belevenissen! wel indrukwekkend. we zijn erg benieuwd naar jullie verhalen (en de hoeden!!), dus als jullie terug zijn, maken we een afspraak. voorzichtig en geniet nog maar verder.

• 20 November 2006 - 07:24

Jurgen:

PC nog steeds niet binnen :( dus zit nu op mijn werk het verhaaltje te lezen.
    Zo te zien aan de foto's hebben jullie het goed naar de zin...
    Het is wel eens iets anders dan tempels,tempels en nog eens tempels (maar dat komt volgende week wel weer hahaha).

p.s. veel verkocht op de rotzooimarkt, we hadden € 103,- winst, kun je daar weer een week van eten.
    We gaan in het voorjaar nog een keer met alle zomerkleren van de kinderen.

En als het goed is komt vandaag wel mijn nieuwe computer.

Gr Jurgen, Sylvia, Evan en Maudi.

• 20 November 2006 - 07:52

Sil:

jongens, wat een avonturen wel leuk om zo te volgen, hadden ze die hoedjes niet groter dan ,misschien toch even over mexico moeten gaan.en rien een mooie nieuwe das gevonden??

• 20 November 2006 - 10:23

Corrie:

jullie maken van alles mee, is wel indrukwekkend.
    Ik vind jullie hoedjes erg mooi staan jullie lijken wel koninginnen.
    Hofzitting geweest was heel mooi andere opzet, we bleven in de beemd voor de after party Prins Ad van Dooren adjudanten Ted Ruys?en Toon van den Akker.
    We misten jullie wel.
    Competitie uitslag 2-2

Verder alles oké. Ton vandaag 20 november 25 jaarsjubileum bij de Gemeente.
    Heel veel plezier allemaal
    groetjes

• 20 November 2006 - 10:40

Petra Van Lokven:

Hoi Sjan, Rien, Hannie en Hans,
    Heb alle pages gelezen. Wat een ervaring, deze reis! Maar wat zie je dan ook veel ellende, zeg.
    Ik wens jullie nog een hele goede vakantie samen!
    Groetjes, Petra.