The jell - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van sjanrienenhanshannie - WaarBenJij.nu The jell - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van sjanrienenhanshannie - WaarBenJij.nu

The jell

Door: Sjan

08 November 2010 | Zuid-Afrika, Pretoria

The Yell poepoe tuuttuut, dat zeggen de mannen als ze een mooie afrikaanse zien met dito decollete uiteraard.

Gisteren naar het strand van Port Elisabeth geweest omdat we al zoveel olifanten hebben gezien slaan we Addo elephantpark over, s middags naar een reptielenhuis, en Hannie durfde ze weer allemaal vast te houden.

Vandaag van Addo naar Plettenberg (saint tropez van afrika) via de langste bungieyump ter wereld die waar johnny de Mol niet afdurfde
216 meter van een brug de diepte in brrr (wij niet hoor)

Vanmiddag naar het strand voor Whale watching en er ook een gezien in de verte zullen ze hopelijk nog dichterbij zien.
temperatuur is goed gemiddeld ca 25 graden in de avond koeler.

We gaan nu het rijkere gedeelte van Afrika in en dat is al duidelijk te zien aan de hutjes die nu huizen worden.

lieve Sanne wij missen jou Ton en Robin ook heel erg maar oma vind de giraffes liever dan de leeuwen hoor.

Opa Hans kan niet wachten tot Maudi hem in de houdgreep neemt dus goed oefenen.
Evan de kindertjes waren heel erg blij met jou mooie voetbalschoenen ik hoop dat we zo de foto erop kunnen zetten.

Corrie en Ton beterschap met je ouders en voor de rest tot horens.

• 08 November 2010 - 16:56

Willie Toelen:

Heftig hoe durf je, ik niet hoor heb liever theezakjes in mijn handen. Dan weet ik zeker dat ik niet gebeten wordt.Hopelijk zal de rest van de reis goed verlopen naar jullie wens. Geniet met volle teugen zolang je nog kan.
    Hier gaat alles naar wens en een goede thuis komst.

• 08 November 2010 - 18:53

Jeanne Schellekens:

Ha vakantiegangers, hier ben ik weer.
    Nou jullie eindelijk foto's op de site hebben geplaatst, is dat wel een reactie waard, mooi hoor die dieren, we hebben ze natuurlijk allemaal al een keer gezien, maar daar op die open vlaktes is het toch wel andere koek, maar ja dat kun je niet uitleggen, dat moet je zelf ervaren. Ook leuk om de kleurige shirtjes van Destil te zien, zullen we door mailen, bedankt, en tot het volgend berichtje. Zal nu niet meer zo moeilijk zijn nu je in het duurdere gedeelte van Arika komt.
    Groetjes Jeanne en Piet

• 09 November 2010 - 07:29

Jurgen:

hahaha, Evan zag onmiddelijk dat één van die gastjes ZIJN voetbalschoenen aan had (die witte lotto's), hij begon het welbekende liedje van Luca Toni is h@@@ al weer te neuriën)...

Heb je nog meer foto's van kinderen met voetbalschoenen aan, is wel zo leuk als ik die tzt door kan mailen naar de voetbalclub zodat de mensen kunnen zien dat die schoenen goed aangekomen zijn

• 10 November 2010 - 11:16

Jill:

Hallo vakantiegangers/avonturiers!! Wij zijn ook weer terug uit Rome, geen dieren gezien wel heel veel andere mooie dingen.... Robin was heel blij om ons weer terug te zien en ze kan niet wachten tot volgende week!!!! Geniet er nog van, dikke kus!

• 11 November 2010 - 09:21

An En Ben Zielschot:

Jammer dat het er op zit voor jullie, veel gezien en meegemaakt, daarom Sjan en Rien moeten wij maar eens afspreken, om na zoveel tijd, bij te praten. een goede en gezonde thuiskomst, GR

• 11 November 2010 - 11:39

Henk En Marianne:

Nou bijna zit de reis erop. Mooie momenten zijn er geweest, dat is een prachtig land dat afrika wat jullie hebben gezien, ik hoop dat de foto's goed gelukt zijn.
    Kom goed en gezond weer thuis allemaal!

• 11 November 2010 - 11:55

Tiny En Odie:

Wens jullie een fijne terugreis en kleed je maar goed aan want het is hier berekoud regen en harde wind

groetjes tiny & odie

• 11 November 2010 - 21:55

Als ik het zo lees is het een hele mooie reis geweest.
    Maar er komen er nog een paar voordat je naar huis gaat.
    De slangen zijn zeker niet giftig?
    Jammer dat er niet zoveel foto's op staan.Jullie zullen er vast en zeker wel meer hebben.
    Geniet nog van de laatste dagen.

• 12 November 2010 - 18:41

Lia En Tonny:

hoi allemaal daar in afrika hele mooie verhalen en sjan je hebt een leuke schrijfstijl misschien schrijfster in de toekomst? als jullie terug zijn zullen we wel eens bijpraten .geniet nog een paar dagen gr.