Cape town - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van sjanrienenhanshannie - WaarBenJij.nu Cape town - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van sjanrienenhanshannie - WaarBenJij.nu

Cape town

Door: Sjan

12 November 2010 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Hallo daar zijn we weer de laatste dagen in Kaapstad.

waar waren we gebleven?
Toen we Plettenberg Bay verlieten en de stad met zijn villa's achter ons lieten stonden toch ook (helaas) hier weer de krottenwijken van zelf geknutselde van gevonden voorwerpen gemaakte hutjes,
van Plettenberg via Mosselbaay (geen walvis gezien) naar Oudshoorn,
s'morgens om 10.30 uur naar een wijnboer nouja ergens op de wereld is het dan toch na 12en,dus wat wijntjes proeven en een paar flesjes inslaan voor vanavond.
Daarna naar een struisvogelfarm op de struisvogel gezeten en een nekmassage gehad van de struisvogels.
wat een gekke lelijke beesten, daarna de Swartberg route en pas gereden over een zandweg 1565mtr omhoog slingerend en natuurlijk ook weer omlaag gelukkig kwamen we maar 2 x een tegenligger tegen want dan was het oppassen geblazen.

van Oudshoorn via Hermanus (wel walvissen gespot.
heel dichtbij, maar wij dachten dat het rotsen waren zo stil als ze lagen en opeens zwom er een "rots" weg en spoot water omhoog,)na een lange dag in de auto kwamen we aan in Stellebosch op een wijnboederijtje dus s avonds een paar lekkere flesjes opengetroken, nog wat gebuurt met andere Brabo's en darna naar bed
Rien had het zuur van 3 verschillende wijnen en wil nu alleen nog maar bier.

vandaag het stadje Stellenbosch bekeken en daarna naar Kaapstad, aangekomen in ons guest house vraagt de eigenaar (kijkend naar de tasje op onze buik)hoe lang we in Afrika zijn?
3 weken zeggen we hij is verbaasd dat we alles nog hebben en adviseert ons dat hier niet te doen(was ook niet de bedoeling)

Omdat het helder weer is zijn we maar meteen de tafelberg opgegaan, helaas boven toch in de wolken,

nu kunnnen we gelukkig internetten en kunnen jullie reactie's lezen en natuurlijk hebben we wel 1000 of meer foto's van shirts voetbalschoenen en beesten dus wie wil mag ze eens komen bekijken,

voor Wil zijn er een aantal bijzondere theezakjes onderweg.

groetjes en xjes van ons

• 12 November 2010 - 15:30

Jurgen:

Iets ging er net niet goed met plaatsen zag ik wel

• 12 November 2010 - 15:35

Jurgen:

Geniet er nog maar van, hier is het Pxxxx-weer, niets anders dan regen en storm, bah,bah,bah.

Morgen komt die ouwe ... ook weer in het land, dus dan weet je het wel hè..

• 12 November 2010 - 18:00

Cor En Ria:

Wat gaat de tijd snel he? Als wij goed zijn geinformeerd, komen jullie de komende week alweer terug. Volgens de reisverslagen hebben jullie het wel naar de zin gehad. Kom ook weer goed en gezond naar huis.
    Groeten uit de polder.

• 12 November 2010 - 19:33

Martha:

Beste luitjes,gezien dat jullie het best naar de zin hebben en gezien de temperatuur,is het jullie aan te raden om nog een weekje of drie bij te boeken,want het is hier kutweer.dus denk daar nog maar eens over na.Veel liefs gr Martha&Christ.

• 13 November 2010 - 15:49

Jeanne:

Hoi vakantiegangers, zijn jullie alweer 3 weken weg, ongelooflijk wat vliegt de tijd. Ik weet niet precies hoelang jullie nog weg blijven, maar geniet nog maar met volle teugen, want hier is het weer bar en boos, storm en regen regen en nog eens regen.Zo gauw jullie terug zijn, moeten we weer gauw iets afspreken, want ik wil die 1000 foto's wel zien.
    Groetjes Jeanne

• 13 November 2010 - 16:06

Jessica:

en hadden jullie ook zo'n baie lekkere biefstuk op van die langnekvogel????