skon plekske - Reisverslag uit Vaalwater, Zuid-Afrika van sjanrienenhanshannie - WaarBenJij.nu skon plekske - Reisverslag uit Vaalwater, Zuid-Afrika van sjanrienenhanshannie - WaarBenJij.nu

skon plekske

Door: Sjan en Hannie

27 Oktober 2010 | Zuid-Afrika, Vaalwater

Hallo Allemaal

gisteren vertrokken uit Pretoria en onderweg in Brits langs een Cheeta farm gereden waar we enkele cheeta's hebben gezien maar daarna werd het pas echt geweldig

ondanks het feit dat we al vele mooie bijzondere plekjes op de wereld hebben gezien is het ons toch weer gelukt iets aparts te vinden nl de 24 Riviere farm lodge van Henk en Marietta in Vaalwater Limpopo provincie.

2 geweldige mountain lodges met terras en jacuzzi midden in de natuur waar we met een goed glas wijn de zonsondergang zien geweldig.

we zijn zeer gastvrij ontvangen en er word ons steeds heerlijk eten voorgeschoteld Jessica en Ton jullie hebben niks te veel gezegd en de pilsjes op Ton zijn rekening smaakten ons extra lekker,

vandaag heeft Henk ons de farm laten zien en we hebben al de nodige mooie beesten in de vrije natuur mogen zien
waaronder giraffes zebra's neushoorn
koedoe wildebees steenbok mestkever scorpioen (bij Hans en hannie in bad)

in de na nmiddag naar de training van de lokale voetbal ploeg geweest en de destil shirts afgegeven de kids waren zeer blij,voetbalschoenen nog niet af kunnen geven want de afrikaanse kindervoetjes blijken erg groot te zijn.

zojuist hebben we koedoe krokodil en bobotie met struisvogelvlees gegeten,
en als toetje witte choc. mousse waarna Henk wegrende die is nl dankzij de weegschaal van Ans en Tony op dieet gezet.

morgen vertrekken we naar Paloborwa aan het Kruger park,

zo meteen nog even bubbelen dan gaan we weer verder

dikke kus van ons
en de groeten van henk en marietta

• 27 Oktober 2010 - 20:35

Jeanne Schellekens:

Hoi allemaal
    3 keer is scheepsrecht, dus ik doe mijn best.
    Jullie zijn wel snel met je berichtjes, leuk hoor, de foto's houden we nog wel even tegoed.
    Morgen het Krugerpark, misschien de big 5 als jullie geluk hebben, we horen het wel, en natuurlijk hebben we allemaal de dieren hier in de dierentuin gezien, maar daar echt in het wild, op die uitgestrekte vlakte, is toch echt wel andere koek.
    Geniet ervan.
    Groetjes Jeanne en Piet

• 28 Oktober 2010 - 20:26

Corrie:

Hallo Sjan Rien Hanny en Hans.
    Heel veel plezier samen en een voorspoedige reis verder in het kruger park.

Ik leest dat je 17 november vrij moet houden van Jill. ik zal je niet inplannen voor te pinten.
    Groetjes Corrie

• 28 Oktober 2010 - 20:30

Rita En Piet.:

Hallo Allemaal.
    Fijn dat het daar leuk en nog iets unieks is te zien.
    Ben ook benieuwd wat je morgen allemaal voor je voeten krijgt.Het bier zal daar ook best smaken,maar het eten dat is nog de vraag.De foto's daar zitten we op te wachten dat komt wel goed.Op naar de volgende zoektocht.

Groetjes Rita en Piet.

• 30 Oktober 2010 - 09:43

Doortjevantantepietj:

leuk om jullie verslagen te volgen. Ik geef ze door aan ons Anneke(jullie tante Anneke)
    Zo worden jullie nog wereldberoemd.
    Nog een fijne reis - veel plezier en wie weet tot ziens