BALI senang - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van sjanrienenhanshannie - WaarBenJij.nu BALI senang - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van sjanrienenhanshannie - WaarBenJij.nu

BALI senang

Door: Sjan

11 November 2011 | Indonesië, Batavia

woensdag een prachtige plantage tour gemaakt in de omgeving van Kalibaru super mooie bloemen en planten.er klimt iemand in een palmboom om voor ons een kokosnoot te plukken een verser drankje is er niet.we proeven de chocola recht uit de cacao pit,en we zien hoe kaneel koffi peper rubber word verbouwd en verwerkt alles in een prachtig aangelegde "tuin" ,s middags zwemmen en rusten.s,avonds diner in het hotel,we hebben een grappige ober en als de tranen van het lachen over mijn wangen rollen zegt hij oo jij niet huilen.
S morgens met de boot naar Bali onze bus word zo strak geparkeerd dat we er niet uit kunnen,gelukkig gebeurt er niets engs
Als we op Bali aankomen is er een groot verschil met Java moskeen zijn tempels en niet 5x per dag gebed maar vooral is het rustig op straat
Vandaag naar de bronnen geweest,waar ook Tooske en Sebastiaan waren,we konden vandaag nog met Cucuck op stap vanavond nemen we afscheid we hebben hem uitgenodigd voor het diner en nu liggen we lekker bij het zwembad,morgen gaan we vroeg de zee op om dolfijnen te spotten

Jeanne eerlijk is eerlijk heb de foto,s geplaatst op de pc van het hotel en ja we wisten van het offeren van de maagden in de Bromo dus we liepen geen gevaar

We hebben het reuze naar onze zin alleen -puntje de indonesiers gooien al hun rotzooi gewoon op de grond het is zo jammer als een mooie omgeving zo word vervuild

Ja Lia er zijn hier beestjes maar we hebben alleen nog maar vliegen muggen gekko,s en een vliegende hond gezien lijkt op een heel grote vleermuis en heeft een hondekop

Zo nu nog ff zonnen groetjes aan de sint

• 11 November 2011 - 10:44

Jessica:

Hoi hoi.

Nee Tante Hannie en jij zijn niet bepaald maagden meer.

Leuk dat jullie zoveel zien en was die cacao uit de pit niet obtzettend bitter?
    Sintje mag voor mij gewoon een witte meebrengen.;-)

Hier gaat alles super, Ton kan zich steeds beter duidelijk maken dus gaat scheelt heel veel frustraties. Sanne doet t super op school en voelt zich met de week groter worden, dus ook haar gedrag. Alles wat ze niet mag is STOM. Maar dat komt ook wel weer goed. En met mama gaat t ook super. Die blijft maar kilo's en cm verliezen. Telker staat op -8.4 kg en -70 cm! Haha

We missen jullie heel erg en zijn blijbals jullie weer thuis komen. Hoe laat zijn jullie de 22e in Veghel?

Bij jullie avondeten? Julkue zulken dan wel snakken naar goeie friet en een delleke speciaal.

Kus aan papa.

Groetjes

• 11 November 2011 - 11:01

Hubert:

Genieten jullie maar lekker daar op Bali van de kultuur de prachtige natuur en al het heerlijke wat je daar kunt eten en drinken, hopelijk kunnen jullie ook nog een beetje kontact maken met de gastvrije bevolking.