nieuwe reis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van sjanrienenhanshannie - WaarBenJij.nu nieuwe reis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van sjanrienenhanshannie - WaarBenJij.nu

nieuwe reis

23 Oktober 2013 | Nederland, Amsterdam

met veel plezier zijn we ons aan het verdiepen voor de ins en outs van ons nieuwe reisdoel Zuid Thailand een gebied waar we nog niet zijn geweest, waar natuur cultuur en heel veel mooie strandjes elkaar zullen afwisselen.

Voor degene die niet iedere keer een mail willen krijgen als er een verhaal geplaatst word laat het even weten en we halen jullie uit de mailing lijst

• 29 Oktober 2013 - 09:33

Patrick Aa:

Veel plezier allemaal groetjes patrick manon senn en dayna

• 29 Oktober 2013 - 12:47

Carla Van De Wetering:

hallo samen, wij wensen jullie een goede reis, en denk een beetje aan mij als je daar bent. En doe ze daar maar de groeten van mij, en zeg maar dat de stempels goed werken (hahaha) . Groetjes Carla

• 29 Oktober 2013 - 16:41

Ans Van Tante Doortje:

wij wensen jullie heel veel plezier,en genieten maar

• 30 Oktober 2013 - 21:58

Marij Rongen:

Hele hele fijne vakantie en laat mij ook een beetje meegenieten door jullie verhalen. Veel plezier!!!!

• 31 Oktober 2013 - 18:47

Martha:

Beste mensen jullie zijn alweer op de helft van de heenreis wij wensen jullie verder een voorspoedige reis en een zeer leuke vakantie toe!!!!!!!!!!!!

gr en heel veel plezier.

• 31 Oktober 2013 - 21:44

Marianne:

Hoi Vakantiegangers,

Heel veel plezier met de reis van Thailand.
    Ik verheug m'n eigen al op die mooie verhaaltjes.
    Tabee, Marianne en 'n klein beetje van Henk.

• 01 November 2013 - 07:56

Jurgen:

Hopelijk zijn jullie goed aangekomen in Bangkok, want ik zat te kijken of jullie vertraging hadden. Zie ik plots dat de eindbestemming van jullie vlucht Taipei is.
    De wedstrijd van zaterdag gaat niet door want die Limbo's konden alleen om 15.00 uur spelen en dat vond Wim te laat. En om 6.15 uur vertrekken te vroeg. Dus twee weken geen wedstrijd.

• 01 November 2013 - 08:15

Maudi:

lieve opa en oma hebben jullie een goeie reis gehad.Vandaag heb ik weeksluiting en ik ga een dans doen met roos,kate,jade en benthe ik heb er zin in. ik mis jullie al heel erg maaar ik wens jullie heel veel plezier op vakantie

xxx maudi