Koh Lanta - Reisverslag uit Koh Lipe, Thailand van sjanrienenhanshannie - WaarBenJij.nu Koh Lanta - Reisverslag uit Koh Lipe, Thailand van sjanrienenhanshannie - WaarBenJij.nu

Koh Lanta

Door: Sjan

16 November 2013 | Thailand, Koh Lipe

Zo al weer een paar heerlijke dagen achter de rug,
Eergisteren lekker op het strand van Ao nang beach Krabi,
Krabi is erg toeristisch maar het is nog rustig,
Aan het eind van de middag komt er een tropische regenbui en daarna is alles weer fris en is de hitte enigzins uit de lucht,
S avonds gaan we weer naar de boulevard, waar de lady boys rond lopen en graag met je op de foto willen maar Rien en Hans willen niet gek he.
Ze zien er prachtig uit met een figuur waar menig vrouw jaloers op is.
Na het eten borrelen bij de foolmoon bar met live muziek,
Eigenaar Tom (vriend van Paul Maasbach) komt ff een praatje maken en wil met ons op de foto.

Gisteren vertrokken zonder afscheid uit ons resort (wat een chagarijn die eigenaar)we zitten nu wel in moslim gebied misschien daarom, worden in elk geval s morgens wel gewekt door de moskee met zijn gebeden.
Maar goed op naar Lanta, met de ferry onderweg hebben we een stop op zee bij Koh Jum daar komen boten van het eiland naar de ferry om mensen van boord te halen grappig om te zien.

Er liggen veel eilandjes in dit gebied en de mensen van hier zeggen graag dat het lijkt op Halong bay alhoewel het hier ook prachtig is, komt het echt niet in de buurt van de schoonheid van Halong bay,
Wat ze hier wel hebben is een drijvend dorpje vast gemaakt aan een stijle rots in zee dit eiland heet Koh Panyi er staat een filmpje over op you tube over de voetbalclub van dit eiland die een heus drijvend voetbalveld hebben,
Heel leuk eens te kijken.

Dan naar ons hotel aan het strand heerlijk diner met blote voeten in het zand, en nu ontbijt met uitzicht op zee, wat zijn we toch bofkonten,
Mensen hier zijn super vriendelijk zoals we ook heel de reis al gewend zijn.
De kamers zijn basic maar netjes en schoon en voor een habbekrats geboekt.
Leve booking.com
Vandaag lekker relaxen en morgen zien we weer.

@marij de jamesbond film the man with the golden gun is hier op een eilandje opgenomen dit heet nu ook Jamesbond island en dit buit men flink uit elke dag boten vol toeristen er heen.
Op Koh Phi Phi is the beach opgenomen,

• 16 November 2013 - 06:21

Jurgen:

Zo zit ik hier om 6.10 uur jullie bericht te lezen, moet niet gekker worden.....
    Dadelijk weer een ritje Maastricht voor de boeg voor de wedstrijd tegen MVV.

Het ziet er geweldig uit op de foto's en dat terwijl het hier vriest 's nachts !!!

p.s. Weer niet kunnen winnen van Blauw Geel D1 (2-6 verloren). Ook niet gek trouwens want we hoorden dat die tweede divisie voetballen en tweede staan achter Roda JC D1.

• 16 November 2013 - 12:36

Jurgen:

Helaas vandaag ook geen 3 punten, wel goed gespeeld maar MVV was doeltreffender, 3 kansen 2 goals. FCDB 4 kansen en helaas niks, 0-2 dus

Evan niet de nul gehouden dus je kan een Tigertje extra pakken :-)

• 16 November 2013 - 18:59

Jill Van Lanen:

Lekker hoor!! Dat van Koh Phi Phi klopt daar is The Beach opgenomen met Leonardo....
    Geniet er maar lekker van, wij hebben de openhaard maar weer eens aangestoken! xx

• 16 November 2013 - 19:33

Jeanne Schellekens:

Ha vakantiegangers
    Ik wist helemaal niet dat daar ook moslim was in Thailand
    Weer iets geleerd, ja je bent nooit te oud om te leren he
    Ik leer nog iedere dag zegt onze pa en die word deze week 96
    Dus nog veel te leren in het leven
    En hopelijk ook nog veel te reizen
    Ja de tijd zal het leren, maar dat zijn we wel van plan
    Geniet nog even lekker van al het moois wat Thailand ter bieden heeft
    Groetjes Jeanne en Piet

• 16 November 2013 - 20:55

Corrie Vonk:

Hallo Sjan Rien Hans en Hanny,
    Ziet er weer gewellig uit de reis en de verslagen
    Ook nu pas, er achter gekomen waar ik de reis verslagen kan lezen.
    Hier alles goed, geniet van de reis en de warmte, hier regend het veel, tennis wedstrijden al veel afgellast.
    Morgen komt sinterklaas in veghel zal vragen of hij voor R ien een chocolade letter heeft.

Heel veel plezier samen en tot ziens
    Corrie

• 17 November 2013 - 02:29

Marij:

Klopt,Sjan. Die james bondfilm is daar opgenomen. Dat van dat drijvende eiland heb ik ook ooit op tv gezien volgens mij bij dat prohramma 3 op reis met Floortje.
    Veel plezier nog, al zal van wat uitslapen wel niks komen met die omroeper op de moskee
    groetjes Marij

• 17 November 2013 - 09:43

Jessica:

Klinkt allemaal heel goed daar.
    Vandaag komt de Sint aan in Veghel dus we gaan lekker naar de intocht. Sanne in haar nieuwe pietenpak en geschminkt.

Ze had een 8 voor de toets en een super mooi rapport, laagste cijfer 7- en hoogste een 8,7 dus super gedaan.

Veel plezier nog tot volgende week, hoe laat komen jullie thuis?

Groetjes en dikke kus van ons

• 17 November 2013 - 16:07

Carla:

Zo te lezen genieten jullie met volle teugen, en vliegt de tijd weer om. In iedergeval wens ik jullie nog hele fijne dagen . Veel groetjes uit een hele warme veghel van Carla xx

• 17 November 2013 - 18:54

Mariska:

Tju wat een ervaringen doen jullie op! Goeie gids voor de reisverslagen en t organiseren van de reis! Daar wil ik ook wel mee op vakantie!! xjes voor alle 4 en wie weet, gooi t in de groep ben ik de 5e rwisgenoot bij de volgende vakantie!!