4 islands - Reisverslag uit Koh Lipe, Thailand van sjanrienenhanshannie - WaarBenJij.nu 4 islands - Reisverslag uit Koh Lipe, Thailand van sjanrienenhanshannie - WaarBenJij.nu

4 islands

Door: sjan

Blijf op de hoogte en volg

17 November 2013 | Thailand, Koh Lipe

Gisteren van strandstoel, naar strandbed,zwembad en massage bed maw lekker lamballen,
Daarom vandaag snorkel en eiland tour, we worden na het ontbijt opghaald om naar de oier aan de andere kant van Lanta te gaan, we vertrekken met bewolking en de zee is erg onrustig, nog voor we in het water liggen zijn we allemaal tot op de draad nat, bumpy ride zogezegd gelukkig klaart het weer op en kunnen we lekker visjes kijken, dan varen we naar een grot, Rien haakt bij de ingang af ( die is al claustrofobisch in de coentunnel) Hannie blijft aan boord.
Bij de ingang van de grot ligt een kwal iedereen word gewaarschuwd en houd het beest in de gaten, word Hans van de andere kant aangevallen op zijn Arm en been, we zwemmen verder de grot in maar als ik het lampje van de gids voor me niet meer zie en achterom kijkend ook het licht van de ingang niet wil ik terug,
Nee zegt Hans komop zwemmen en we gaan door en dan in de verte aan het eind van de tunnel zien we blauw licht, daar aangekomen is er een strandje een echt woo effect toch blij dat ik ben doorgegaan.

We kijken wat rond en zien dat Hans niet de enige is met kwallen beten.
Als we terug gaan word aan boord verse ananas uitgedeeld lekker om op te eten maar ook goed tegen kwallenbeten,
Dan varen we naar een super mooi strandje poederwit en mooie blauwe zee en lucht hier krijgen we een luch en kunnen we relaxen,

Dan is het al weer tijd om terug te gaan naar de pier van Old lanta town,
Vanwaar weer terug naar Ocen view resort gaan,
Na opfrissen gaan we naar Saladan stad in de buurt we lopen wat rond kopen 2 wens ballonen en gaan eten,
Als we terug willen is Rien nog in onderhandeling met een tuktukker over het tarief zegt zijn maat oke happy hour dus wij in die tuk dat vond driver 1.niet grappig zegt die chauffeur ook nog dat als Hannie en ik slapen de mannen naar een bepaalde bar moeten gaan, nou die man hen ik ff aan zijn oren getrokken.
Daarna nog even naar het strand het is vandaag Loi Kratong, hierbij worden bloemstukjes te water gelaten en wens ballonnen opgelaten bij volle maan om te wensen voor geluk en gezondheid nou wie wil dat nu niet dus ook wij doen hier aan mee, nog een afzakkertje bij de buren van ocean view, die ons met de auto thuis willen brengen nou dat hoeft nu ook weer niet. En dat Rien nog naar de bar gaat daar maak ik me ook geen zorgen over die ligt hier naast me reeds te snurkem, en dat ga ik nu ook doen.

@jeanne id moslim gebied we zitten op 3 uur varen van Langkawi Maleisie,
Het is hier niet vervelend en ook niet te veel moskee.en/moskees.


Truste

  • 18 November 2013 - 11:54

    Jill Van Lanen:

    Hou die rare snuiters daar maar in de gaten... Nog last van de kwallenbeten?

  • 18 November 2013 - 18:46

    Jeanne Schellekens:

    Wat een avontuur zeg.
    Nou Sjan ik zou het ook niet meer hebben als ik in een tunnel zat met bijtende kwallen ,zo vlug als je kunt eruit zou ik zeggen.
    Hans jij bent een echte bikkel zeg.
    Leuk om jullie avonturen te lezen
    Zal ze weer missen straks
    Geniet nog even
    Groetjes Jeanne en Piet

  • 18 November 2013 - 19:07

    Marij:

    Hallo overdaar
    Jasses, kwallenbeten!! Helpt het echt die ananas erover heen smeren?
    Maar wel weer een ervaring rijker!!
    Werden er veel wensballonnen tegelijk opgelaten? Lijkt mij een mooi gezicht.
    Groetjes Marij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Koh Lipe

Weer op avontuur

Actief sinds 18 Okt. 2006
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 66705

Voorgaande reizen:

27 December 2018 - 22 Januari 2019

Isaan

28 November 2016 - 23 December 2016

Laos

05 November 2015 - 27 November 2015

Myanmar

03 December 2014 - 27 November 2014

Tempo doeloe

31 Oktober 2013 - 23 November 2013

bacpacken in Zuid Thailand

28 Oktober 2011 - 22 November 2011

Java-Bali

24 Oktober 2010 - 16 November 2010

van Kruger naar Kaap

01 November 2009 - 27 November 2009

van noord naar zuid

05 November 2008 - 24 November 2008

onze reizen

27 December 2018 - 30 November -0001

Thailand Isaan

Landen bezocht: