cheow lake - Reisverslag uit Krabi, Thailand van sjanrienenhanshannie - WaarBenJij.nu cheow lake - Reisverslag uit Krabi, Thailand van sjanrienenhanshannie - WaarBenJij.nu

cheow lake

Door: Sjan

13 November 2013 | Thailand, Krabi

Na afscheid te hebben genomen van Son en de rest van de staf vertrekken naar de Cheow larn lake pier voor vertrek naar de drijvende bungalows, we varen met zijn 4 en met gids en bootsman over een gigantisch meer in een prachtige natuur in ca 1.5 uur naar de floatings houses, het water is smaragd groen en super helder met een diepte tussen de 30 en 100 meter.
Als we aankomen staat er al een heerlijke lunch voor ons klaar en kunnen we genieten van een prachtige omgeving, zoals verwacht zijn hier verder geen westerse toeristen alleen wat chinezen en enkele thaise stelletjes,
Bij onze bungalow liggen 2 kajaks waar we mee het meer op gaan ook nemen we een duik in het heldere water het water is niet zoals we verwachten steenkoud maar heerlijk van temperatuur,
Het is wederom een uniek prachtige stukje op onze aardkloot,

S.avonds krijgen we weer een maaltijd met verse vis voorgeschoteld,
En nemen we wat drankjes tijdens happy hour,
We maken het de barman erg lastig door niet dezelfde drankjes te nemen bij het afrekenen komt hij er niet meer uit 3 cola door de helft dat kan niet dus krijgen we er nog een mee naar huis zo ook met de chang en singa dus zitten we daarna nog lekker op ons vlondertje te borrelen,
Om 7 uur safari tocht over het meer dan ontbijten en weer op de boot terug naar de pier, daar staat de bus klaar voor transport naar Krabi alwaar we nu zijn, morgen overleg over de rest van de planning word waarschijnlijk Lanta en\of Koh Phi Phi maar misschien ook wel beide morgen in elk geval nog een nachtje in Krabi en het strnd opzoeken
Dikke kus voor de kids
En groetjes aan de volgers

• 13 November 2013 - 16:28

Jurgen:

Geen foto's van het drijvende huis ???
    Evan heeft zo meteen een rematch tegen Blauw Geel D1, ik ben benieuwd.

• 13 November 2013 - 16:42

Maudi:

lieve opa en oma ik moet morgen om kwart voor 7 uit mijn bed want evan moet naar de doe dag en papa rijd daar heen en blijft daar ik moet daarom ook om kwart voor 7 eruit want anders was ik s,morgens een half uur alleen
    thuis en dan moet ik zelf op de tijd letten . ook heb ik morgen en overmorgen superrrrrrr veel toetsen !!!! willen jullie nog een paar foto,s sturen want dat vind ik leuk om te zien ooo ja waarom hebben jullie en ontzettend groot zwembad achter bij het hotel oneerlijk hahaha veel plezier nog verder

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxjes maudi

• 13 November 2013 - 20:13

Martha:

Bij jullie een prima weertje en hier 's morgens ruiten krabben.
    En wie is toch die filmster op die rotsblok? Is dat soms indyana-jones met een vreemde hoed! Hier verder alles goed.

GR Martha & Christ

• 13 November 2013 - 20:26

Jeanne Schellekens:

Klinkt als muziek in de oren
    Ziet er geweldig uit
    Volgens mij hebben jullie weer een geweldige vakantie
    Geniet er nog van
    Groetjes Jeanne en Piet

• 13 November 2013 - 22:29

Jessica:

Hoi luitjes,

Lees eigenlijk nu pas alle verhalen. Kreeg ook geen mail en toen dacht ik net oh ja.
    Hier alles rustig. Morgen presentatie POP op school maar dat komt goed.
    Sanne morgen 4e lessketntoets en vrijdag rapport mee, ben benieuwd.
    En jullie kleinzoon zit al twee dagen de hele tijd "happy birthday to you" te zingen en nog goed Engels ook.
    Hier koud brrrrr.
    Huis ook alles goed vandaag weer even geweest, Ton ook mee op eigen fiets, kan heel goed naast mij fietsen!

Veel plezier nog, dikke kus.

• 13 November 2013 - 22:30

Jessica:

Sanne heeft dus een leeskerntoets.

• 14 November 2013 - 23:47

Marianne:

Lekker weer daar in Thailand vakantiegangers, ik zou dat ook wel willen haha!
    En die bootjes, liggen jullie daaraan. Leuk hoor.
    Tot later!

• 15 November 2013 - 00:35

Marij:

Hoi allemaal
    Ff een kort mailtje. Geweldige reis weer die jullie maken, zo te lezen. Krabi uit welke film is daar opgenomen?
    Foto's zien er fantastisch uit
    Tot gauw weer
    Groetjes Marij

• 17 November 2013 - 16:10

Jeanne:

Hee luitjes, wat een super vakantie zeg....hopelijk komt er voor ons ook eens zoiets....
    hier is het wat triestig op dit moment....best koud en mistig....dus geniet nog maar deze week....want jullie kunnen er weer tegenaan als je terug bent....
    super, super...
    ik zie je volgende week weer en ben benieuwd naar de live verhalen...

doei, doei....groetjes ook van Frans