Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van sjanrienenhanshannie - WaarBenJij.nu Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van sjanrienenhanshannie - WaarBenJij.nu

Bangkok

Door: sjan

01 November 2013 | Thailand, Bangkok

Na een voorspoedige vlucht van 10.5 uur aangekomen op Bangkok airport, de tijd 6 uur vooruit en daar met openbaar vervoer naar het centrum van Bangkok gereden dit kostte maar liefst 40,bath pp =( 1 euro) we hebben ca 1.5 uur in de bus gezeten daarna een taxi naar ons hotel genomen of eigenlijk 2 want toen de taxi driver enthousiast zijn kofferbak open gooide bleek er een gas tank in te zitten en kon alle bagage niet mee. S'middags met de bus naar het C.S. om de kaarten voor onze treinreis van maandag vast te kopen. Dit ritje kostte 20 euro cent heel grappig!! zo ook weer terug zelfs over moeten stappen, iedereen is zeer behulpzaam om te zeggen dat we moeten uitstappen en welke bus we moeten nemen want de thaise letters daar kunnen wij niks mee.
Daarna heerlijk Thais gegeten met een lekkere singha erbij, toen we richting hotel liepen met toch echt de bedoeling te gaan slapen zagen we een heel leuk tot bar omgebouwd busje waar je cocktail per emmer kon kopen. Toch maar nog even zitten en wat drinken maar nu ligt iedereen veilig in zijn bedje en ga ik ook slapen. Morgen gezond weer op

• 01 November 2013 - 19:41

Jill Van Lanen:

Slaap lekker!!

• 02 November 2013 - 13:49

Marianne En Henk:

Dat is heel grappig, dat geld! En die cocktail ´n hele emmer pfff Welteruste hoor!

Groetjes

• 02 November 2013 - 17:48

Jurgen:

Die mailservice werkt dus ook voor geen meter, geen bericht gehad namelijk..... Vond het al zo lang stil !
    Jullie lijken van die jongeren die zich in Griekenland of Spaanse eilanden volgooien met idd emmers drank (en rietjes).