fietsen en nog meer - Reisverslag uit Sai Mun, Thailand van sjanrienenhanshannie - WaarBenJij.nu fietsen en nog meer - Reisverslag uit Sai Mun, Thailand van sjanrienenhanshannie - WaarBenJij.nu

fietsen en nog meer

Door: wij

04 November 2013 | Thailand, Sai Mun

Zondag lange warme dag, s-ochtends naar recreational bangkok biking waar we met een bus naar de drijvende markt Dammaoen Suduak waar we over het water scheurde naar de markt waar een heuse file ontstond met bootjes wat een chaos maar zo mooi om te zien, daarna bij een kokosnoot plantage waar we werden rondgeleid en daar stonden ook onze fietsen klaar voor een tocht van ca 20 km rondom de kokos plantage*s buiten Bangkok
Waar onderweg heerlijke thaise lunch geserveerd op een prachtige locatie daarna door het drukke verkeer terug naar Bangkok een goed idee van onze gids we werden afgezet bij de pier met duidelijke uitleg waar we op en af moeten stappen, binnen een half uur bij ons wijkje waar we weer lekker zijn gaan smikkelen, vroeg naar bed want volgende dag om 6.30 uur naar station van waar op naar Chumpon, treinrit all inclusief een klein nadeel eten om 10.30 uur. Nu in onze leuke resortje een hapje eten en zo meteen even kijken wat hier allemaal is, en bespreken wat de plannen voor morgen zijn, alles super hier!!!!groetjes aan iedereen

• 04 November 2013 - 11:09

Jurgen:

Het eten stond Hannie niet aan zo te zien :-)

• 06 November 2013 - 15:26

Jeanne Schellekens:

Hoi vakantiegangers
    Sorry dat ik een beetje laat reageer, maar wij krijgen geen bericht als er een mailtje geplaatst is.
    En ik zit niet op face book dus na een par dagen zeg ik tegen Piet, ko
    ijk eens of er geen nieuw reisverslag is van Sjan
    Gaan jullie reisverslagen deze keer alleen via face book?
    Of kunnen jullie er op een of andere manier voor zorgen dat jullie berichtjes gewoon via mijn e-mail binnen komen, een stuk makkelijker.
    Maar al bij al wens ik jullie natuurlijk een hele fijne tijd toe
    Ben benieuwd wat jullie van Koh Sok gaan vinden
    Groetjes jeanne