the end - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van sjanrienenhanshannie - WaarBenJij.nu the end - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van sjanrienenhanshannie - WaarBenJij.nu

the end

Door: sjan

22 November 2013 | Thailand, Bangkok

Er is een tijd van komen en een tijd van gaan.
Helaas de tijd van gaan is gekomen.
De laatste uren in Bangkok Hans en ik zitten aan het zwembad aan een drankje.

Maar goed we waren gebleven in Railay/Krabi
Wij verwende reizigers vonden Railay in elk geval niet het mooiste strand dat we ooit hebben gezien maar we snappen wel dat dit ooit zo moet zijn geweest.voordat dit door het grote massa toerisme is ontdekt zoals op de meeste plekjes hier.
De oostkant is mooi maar daar worden de hele dag dagjes mensen gedropt en ligt het voor het strand vol met boten,
Aankomst aan de westkant heel bijzonder we varen dwars door de mangrove maar terug moeten we door het water lopen naar de boot ivm eb.
Vanuit het strand gaan de kalkrotsen recht omhoog waar veel berg beklimmers bezig zijn, de resorts zijn tegen de berg gebouwd dus naar het strand via vele trappen.
Dan weer terug naar Krabi waar we s avonds in een gezellig barretje belanden met live muziek helaas op tijd terug ivm de vertrektijd donderdagochtend,
We vertrekken uit Krabi terwijl het regent dat het giet precies op tijd dus.
In Bangkok schijnt het zonnetje, daar gaan we naar Riders resort hotel geregeld door Paul aan de andere kant van Bangkok waar alleen maar Thai verblijven ook leuk.
S avonds komt Paul met zijn thaise vrouw er spelen constant live bands en na een fles wiskey gaan de voetjes van de vloer super gezellig, en om 2uur plat,
Vandaag met de skyline naar de stad ook een leuke ervaring we zijn er zo,
We gaan nog een stukje met de taxi maar als die in de drukte een botsing krijgt moeten we eruit.( geen zorg alleen blikschade)
We wandelen door china town en als we er klaar mee zijn laten we ons door een tuktuk naar het skystation brengen, dropt ons nog wel ff bij een duur restaurant de sneaky bastard.
Maar wat een rit dwars door het drukke Bangkok, verschrikkelijk zo druk,
Ik ben deze vakantie Inferno aan het lezen en de essentie van dat verhaal is de explosieve bevolkings groei, als ik dit hier zie dan snap ik het verhaal nog beter en krijg er de kriebels van.

We gaan nog wat eten en dan op naar Rider resort een biker hotel waarvan de eigenaar een heleboel mooie motors en auto,s bezit.

Nog een paar uurtjes wat borrelen en meezingen met de live muziek en dan naar huis, en dat vinden we natuurlijk ook prima we willen de kindjes wel weer zien tot morgen allemaal dikke dikke kus

• 22 November 2013 - 12:50

Jurgen:

Tot morgen en een goede reis. We komen na het voetbal naar het familiehonk, dus jullie kunnen nog even naar bed....
    We zullen de verwarming vast aanzetten, want het is nodig. Stop je T-shirts maar in je koffer en doe maar een dikke trui aan (desnoods koop je er daar nog 1 :-)

• 22 November 2013 - 16:17

Henk En Marianne:

Hoi allemaal,

We hebben genoten van jullie prachtige verhaal.
    En nou van Thailand naar Veghel en Den Dungen.
    Het gaat jullie goed, hoor

Houdoe!! Welkom thuis

• 22 November 2013 - 20:22

Jeanne Schellekens:

Ha ex vakantiegangers als jullie dit lezen is dat helaas zo
    We vonden het leuk jullie reisverslagen te lezen en zullen ze weer missen
    Maar jullie hebben volgens mij een geweldige vakantie gehad, en het zal vast niet de laatste reis zij die jullie gaan maken.
    De foto's komen we wel een keertje bekijken
    Genieten jullie nog maar eventjes na, en ook weer van de december maand met kinderen en kleinkinderen
    Groetjes Jeanne en Piet