durian - Reisverslag uit Hué, Vietnam van sjanrienenhanshannie - WaarBenJij.nu durian - Reisverslag uit Hué, Vietnam van sjanrienenhanshannie - WaarBenJij.nu

durian

Door: Sjan

11 November 2009 | Vietnam, Hué

gisteravond toen we terug kwamen in het pension van Kees en onze schoenen uit trokken vonden we het behoorlijk stinken, dat zijn wij toch zeker niet zeiden we, maar snel douchten dan, toen Hai thuis kwam keek ze eerst naar onze koffers alsof die het konden zijn maar wat bleek Huan onze gids van de afgelopen dagen had buiten een durian neergelegd als afscheids cadeau, dit is de beruchte vrucht die hemels smaakt maar stinkt als een beerput in de meeste hotels mag hij dan ook niet naar binnen wel bij Kees het stonk een uur in de wind maar wij wilden toch proeven tenminste Sjan en Hans dan, die hadden op de markt ook al hond geproefd dus een durian was maar kinderspel.

na het nuttigen van de durian met de nachttrein naar Hue nu wel goed geslapen met dank aan Piet en Jeanne voor de bodybags.

Evan en Maudi doe de groeten aan de sint als hij er is, en Sanne wij zijn trots op jou

groetjes van de opa s en oma s

• 11 November 2009 - 15:19

Ank Draijer:

Hallo lieve mensen,
    Wat een leuke reis hebben jullie! En ja, durian, die stank heb ik ook geroken jaren geleden in Indonesie.
    Ik ben net terug uit Nederland en heb a.s. dinsdag weer een groep. Veel groeten,
    Ank

• 11 November 2009 - 18:58

Jeanne Schellekens:

smaakt de durian nou echt hemels, want dat schrijf je er niet bij.
    en is dat de jongste telg van cees op de foto? als ze dat is is ze echt veel gegroeid.

• 11 November 2009 - 19:19

Leon En Marij:

Hoi Allemaal,
    wauw, zoals altijd hebben jullie weer een geweldige reis, zo te lezen.
    mooie foto's en erg leuk om jullie reis te volgen
    hele fijne dagen nog en we blijven jullie volgen
    groetjes

• 12 November 2009 - 05:24

Odie Musters:

Hoi Luitjes
    Wat een spannende reis en gelukkig zijn de koffers ook weer terecht ik heb 'n week gemist ivm ziekenhuisopname en een operatie maar nu ga ik weer verder het verslag lezen en de foto's bekijken.
    geniet maar lekker jullie hebben het verdient.

• 12 November 2009 - 08:22

Monique:

Ziet er lekker uit die Durian, kan bijna niet geloven dat ie erg stinkt....... Maar wat een prachtige reis! Leuk om jullie zo te volgen en af en toe de foto's te zien,

Kzzz Monique

• 12 November 2009 - 15:02

Jill:

Lekker hapje...??;((
    Waarom nou weer een hondje proeven, wat zielig!! Hier alles goed, nog een weekje en dan gaan Jessica en ik weer aanvallen. Mama weet genoeg! Misschien komen we Sylvia nog tegen.
    Dikke kus ook van Robin!

• 12 November 2009 - 18:41

Sylvia:

@Jill, die kans zit er wel in :)
    Hans en Hannie bedankt voor de bloemen.

• 13 November 2009 - 11:07

Jessica:

Hallo,

Kan nu typen want ik ben ziek thuis. Omdat ik lichte koorts had mocht ik nei tkomen werken (natuurlijk ook moe, misselijk en snotteren). Dit omda tik toch met een risico groep werk.
    Hier verder alles oke, Sanne mist jullie en neemt elke dag een slokje melk voor jullie.

Ik moet wel beter zijn voor volgende week he met de hozittingen, wel jammer dat jullie er juist NU niet bij kunnen zijn maarja, Opa Ton moet ook nog uitzieken voor volgende week anders kan ie niet op het podium haha.
    Nou morgen komt hier sinterklaas aan en gaan we Zondag in Veghel die heiligman inhalen.

Nog veel plezier en groetjes.